Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش اظهار کرد: نیمه شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده تجریش و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر حضور یک سارق در محل گزارش شد و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی ماموران به محل رسیدند، سارقی را در حال تخریب در ورودی یک خانه مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند، اما سارق که متوجه حضور ماموران شده بود، اقدام به فرار کرد که این اقدام وی با سرعت عمل ماموران بی نتیجه مانده و سارق که خود را در آستانه دستگیری می‌دید، با سلاح سرد به ماموران حمله کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اقدام سریع ماموران و به کارگیری فنون رزمی از سوی ماموران این متهم را ناکام گذاشته و پس از زمینگیر شدن بازداشت و به همراه تجهیزات سرقت که همراهش بود، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل این محدوده اعتراف کرد.

سرهنگ ناصری نژاد، تصریح کرد: این متهم پس از اعتراف به جرم خود مبنی بر ۲ فقره سرقت در این محدوده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق منازل شمال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه