Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در پي اعلام خبر شهادت «احمد نصرجرار» مبارز قسامي توسط نظاميان صهيونيست، درگيريها در شمال کرانه باختري رود اردن امروز سه شنبه تشديد شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، نظاميان رژيم اشغالگر قدس به سوي شهروندان فلسطيني در شهرک «بيت ايل» در کرانه باختري تيراندازي و به سمت آنها گاز اشک‌آور شليک کردند که در اين درگيري‌ها، چند فلسطيني زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از شهادت احمد نصر جرار، نيروهاي ملي و اسلامي فلسطيني در رام الله مردم فلسطين را به راهپيمايي به سمت «شهرک بيت ايل» فراخواندند.
همچنين تمامي مناطق جنين در کرانه باختري رود اردن، امروز سه شنبه در پي شهادت «احمد جرار» مبارز گردان هاي عزالدين قسام در اعتصاب عمومي بسر مي برد.
جنبش جهاد اسلامي فلسطين‌ نيز در واکنش به اين اقدام صهيونيستها، شهادت «احمد نصر جرار» را پيروزي او در برابر اشغالگران اسرائيلي توصيف کرده است.
اشغالگران صهيونيست امروز سه شنبه «احمد نصر جرار» را در درگيري در اطراف جنين به شهادت رسانده اند.
جرار به قتل يک خاخام يهودي در عمليات «حفات گلعاد» در نابلس متهم بود و از چند هفته پيش تحت تعقيب بود و عمليات‌ ارتش صهيونيستي براي بازداشت وي بي نتيجه مانده بود.
ارتش رژيم صهيونيستي در بيانيه اي اعلام کرد، منزلي را که جرار در آن حضور داشت محاصره کردند و به محض خروج، او را به گلوله بستند.
کانال ده تلويزيون رژيم صهيونيستي روز دوشنبه نيز گزارش داد، يک شهرک‌نشين صهيونيست، در عمليات يک فلسطيني در منطقه «سلفيت» در شمال کرانه باختري رود اردن کشته شد.
درپي اين اقدام، شمار زيادي از نظاميان رژيم صهيونيستي به دنبال يافتن مجري اين عمليات، بازرسي گسترده‌اي را در منطقه «سلفيت» آغاز کردند.
از آغاز انتفاضه قدس در يکم اکتبر 2015 عمليات‌ نيروهاي مقاومت عليه نظاميان و شهرک نشينان صهيونيسي آغاز شد و اين عمليات‌ با تصميم «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا مبني بر به رسميت شناختن قدس اشغالي به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي افزايش يافته است.
خبرگزاري انتفاضه قدس در گزارشي نوشت، در ژانويه گذشته، نُه فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان صهيونيست به شهادت رسيدند و 230 فلسطيني ديگر زخمي شدند.
116/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری

منابع خبری از وقوع عملیات جدید ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر می دهند.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیر گیری در شمال کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش، مجری این عملیات پس از زیر گرفتن یک نظامی زن صهیونیست از محل دور شده است.

منابع عبری از زخمی شدن این نظامی زن صهیونیست در اثر زیر گرفته شدن خبر می دهند.

این در حالی است که ساعتی پیش منابع عبری از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه