Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و تجدید پیمان دانشگاهیان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اردوی یکروزه با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز به شهرستان خمین و بیت امام(ره) برگزار شد.

در این اردو که با اجرای برنامه های فرهنگی و بیان روش و سیره امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود، مسابقه منشور انقلاب برگزار و به برندگان هدایایی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه