Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:58:49 GMT

شماره پیراهن تیام و بویان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۶۴۶۲

شماره پیراهن تیام و بویان مشخص شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مامه تیام مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال که به تازگی به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه شده قرار است با پیراهن سابق بیت سعید به میدان برود.

این بازیکن در تیم‌های پائوک و ساوث تیرول نیز شماره هفت را بر تن می‌کرده ست.

از طرفی بویان نادینف دیگر بازیکن جدید آبی پوشان نیز با پیراهن شماره 10 برای آبی پوشان به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

پیراهن سجاد و بیت سعید به خرید‌های جدید رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

بلینگام در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست درخشش همیشگی که در طول این فصل با پیراهن رئال به نمایش گذاشته بود را تکرار کند و در نهایت در دقیقه ۷۵ از زمین بیرون رفت و جایش را به لوکا مودریچ داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این ستاره انگلیسی در بازی قبلی رئال برابر رئال سوسیداد در رقابت‌های لالیگا هم به دلیل مشکلات گوارشی در ترکیب اصلی تیمش به حضور نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد.

حالا اتلتیک خبر داده است که این بازیکن به دلیل ابتلا به ویروس شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته بود و در طول چند روز اخیر به ندرت و به سختی در تمرینات رئال حضور داشت و دلیل نمایش ضعیفی که در دیدار برابر بایرن داشت هم همین موضوع بود. کادر فنی رئال امیدوار است که بلینگام که حالا از شرایط بهتری برخوردار است بتواند در بازی برگشت نقش مهمی را برای آنها ایفا کند.

دیگر خبرها

  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود