Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رشد و توسعه فناوری های نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مرکز تحقیقات مخابرات ایران ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با هدف تسهیل استقرار شرکت های زایشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) قرار است مرکز رشد و توسعه فناوریهای نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در این مرکز تحقیقاتی راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، محمد خوانساری رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حکمی عاطفه قوامی فر را به سمت مسئول راه اندازی مرکز رشد و توسعه فناوری های نوین حوزه ICT پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

در متن این حکم، هدف از راه اندازی این مرکز رشد، تسهیل استقرار شرکتهای زایشی مرکز تحقیقات مخابرات ایران عنوان شده است.

طراحی ساختار، فرایندها و خدمات قابل ارائه این مرکز به شرکتهای زایشی و واحدهای فناور پژوهشگاه ICT و همکاری با معاونت پژوهش و توسعه ارتباطات علمی و پژوهشکده ها به منظور تسهیل استقرار شرکت های زایشی در این مرکز تحقیقاتی از جمله ماموریتهای مدنظر است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای ایجاد زیرساخت برای اراِیه سرویس‌های فناور محور و ارتقای کیفیت عملکرد سازمان‌ها و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: مجموع عملیات اجرایی این طرح ۳۶۲ متر بود که به تفکیک ۱۵۰ متر حفاری و ۲۱۲ متر فیبرکشی می‌باشد.

وی افزود: هدف مخابرات استان از ایجاد تعامل با ادارات و دستگاه‌های اجرایی و پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری، ایجاد زیرساخت مناسب برای سازمان‌ها و بهبود پایداری ارتباطات مخابراتی و اینترنتی و همچنین ارتقای کیفیت عملکرد آن سازمان می‌باشد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897696

دیگر خبرها

  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • ترکیه موشک‌های ایرانی را رهگیری کرده است؟ | واکنش ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد