Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:15:24 GMT

فاضلاب عامل اصلی مشکلات زییست محیطی بندر گناوه است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۷۳۰۹

فاضلاب عامل اصلی مشکلات زییست محیطی بندر گناوه است

به گزارش ایرنا، روح الله ملک زاده روز سه شنبه درجمع مردم محله نوروز آباد در مسجد حجت (عج) این بندر افزود:محله نوروز آباد، سرخور و بازار از نقاط مهم و زه دار این شهر است که باید مرحله اول اجرای طرح فاضلاب در این مناطق انجام می شد.
وی یادآورشد: اعضای شورای اسلامی گناوه نسبت به وضعیت کنونی فاضلاب دغدغه دارند و این مشکل بصورت مکتوب و حضوری به وزیر نیرو اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملک زاده افزود:زیبنده گناوه بعنوان قطب گردشگری استان بوشهر نیست که کوچه و معابر آن بدلیل تکمیل نشدن سیستم فاضلاب آلودگی زیست محیطی و بهداشتی داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه از خانوارهایی که انشعاب فاضلاب گرفته و تاهنوز به شبکه وصل نشدند خواست احساس مسئولیت کنند و در زیبایی شهر خود سهیم شوند.
وی گفت:باتوجه به اینکه 800 هزار مترمربع از کوچه های این شهر آسفالت نشده اند ، با همکاری و تعامل شورا و شهرداری تلاش خواهیم کرد که هر سال 200 هزار مترمربع در برنامه قرار گیرد و اجرایی شود.
شهردار بندر گناوه نیز گفت: بودجه شهرداری این بندر با رشد 40 درصدی از 330 میلیاد ریال به 550 میلیارد ریال در سالجاری افزایش یافته است.
ماشاالله احمدی افزود: امسال 100 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی به عمران شهری گناوه اختصاص یافته است.
شهردار گناوه گفت: در دهه مبارک فجر امسال چندین طرح با اعتبار 12 میلیارد ریال افتتاح و اجرا می شود.
وی افزود: طرح احداث پل خور گردشگری که متوقف شده بود فعال و مناقصه پل ورودی شهر انجام شده است.
احمدی یادآورشد:آسفالت معابر و کوچه ها و خیابان حرم تا حرم بخشی دیگر از برنامه های شهرداری است و در این ارتباط در محله نوروزآباد 20 هزارمترمربع کار صورت گرفته است.
شهر گناوه در شمال استان بوشهر حدود 70 هزارنفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده است.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی منطقه ۶ شهرداری تهران، بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی و توسعه حمل و نقل پاک در سطح منطقه تاکید داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندیزاده، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندیزاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل می‌باشد.


افندیزاده با اشاره به وجود بزرگترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا گردد، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیر‌های قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندیزاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود