Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@09:05:55 GMT

اعتراض یک نفره آقای راننده مقابل مجلس!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۷۸۴۵

اعتراض یک نفره آقای راننده مقابل مجلس!

رویداد۲۴-یک راننده معترض در اقدامی نامتعارف به همراه اتوبوسش مقابل ساختمان مجلس تجمع کرد.یک راننده معترض در اقدامی نامتعارف به همراه اتوبوسش مقابل ساختمان مجلس تجمع کرد.

یک راننده اتوبوس بعد از ظهر امروز اتوبوس خود را مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی متوقف کرد و با حضور روی سقف این وسیله نقلیه سنگین نسبت به وضعیت معیشتی خود اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده که در اقدامی عجیب دست به برگزاری تجمع اعتراضی یک نفره با شیوه‌ای متفاوت زده بود، خود را ساکن شهریار معرفی کرد و درحالی که ماموران نیروی انتظامی سعی داشتند با مذاکره و گفت‌و گو او را به آرامش دعوت کنند، با صدای بلند خواستار توجه نمایندگان مجلس به مشکلات صنفی و معیشتی خود شد.

راننده معترض که بخشی از اتوبوس خود را با پلاکاردهای پوشانده بود، بنری نیز در دست داشت که روی آن نوشته بود:«گوش اگر گوش شما، ناله اگر ناله ما / آنچه البته به جایی نرسد، فریاد است»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اجتماعی ایکس، یک دانشجوی فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری در شهر لیل از اطلاعات نادرستی که رسانه‌های اصلی این کشور در مورد مبارزات دانشجویی منتشر می‌کنند انتقاد کرد و گفت: ما اینجا هستیم تا حرف دل خودمان رو بزنیم و حامل پیام فلسطینی‌ها باشیم؛ چرا که ما می‌دانیم که امروز رسانه‌های فرانسوی به دنبال انتشار اطلاعات نادرست هستند؛ اطلاعات نادرستی که در جهت استفاده ابزاری در راستای اسلام هراسی و یهودی ستیزی بکار می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ما اینجا هستیم تا از آرمان‌های فلسطینی‌ها دفاع کنیم. این تنها کاری هست که می‌توانیم در برابر رسانه‌های (طرفدار اسرائیل) انجام بدیم. ما از صحبت با رسانه‌ها امتناع نمی‌کنیم. ما فقط آمدیم حرف خودمان رو بزنیم و اجازه ندهیم (رسانه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی) از ما استفاده ابزاری کنن.

در خصوص سئوالات دیگه‌ای که مطرح شد؛ باید بگم که ما بیانیه‌ای رو تنظیم کردیم که اون را منتشر می‌کنیم و برای شما می‌خونیم. بجای آنکه از طرف ما حرفی زده بشه، خودمان حرفمان و همچنین حرف مردم فلسطین رو بیان می کنیم.

دیگر خبرها

  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • گره اندر گره
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون