Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:04:23 GMT

مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان درمیان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۸۲۳۶

مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان درمیان افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - مرکز خدمات جامع سلامت روستای نوغاب شهرستان درمیان در ششمین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا فرماندار درمیان عصر سه شنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده که 6 هزار و 363 نفر ساکنان روستاهای نوغاب هندوالان، هندوالان، دره چرم، خلف، نخواب، محمدیه و خورشیدان از مزایای آن برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد بشیری زاده با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 1391 شروع شد افزود: مرکز خدمات جامع سلامت با زیربنای 500 متر مربع و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.
وی بیان کرد: گازرسانی به 53 روستای شهرستان درمیان نیز در دستور کار قرار دارد و عملیات گازرسانی از روستاهای مرزی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه حرکت امام خمینی (ره) در پایه گذاری انقلاب اسلامی ایران خواسته مردم برای از بین بردن فساد، تبعیض و ترویج دین مبین اسلام بود اضافه کرد: امروز همه مردم حتی در نقاط مرزی شهرستان شاهد برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
فرماندار درمیان افزود: همه ما باید خدمتگزار مردم باشیم و خدمت به مردم پاداش زیادی نزد خداوند متعال دارد و اگر مسئولان توان حل برخی مشکلات مردم را ندارند حداقل پای درد و دل آنان بنشینند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید