Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@19:53:01 GMT

آشنایی با مجمع جهانی شهری (WUF)

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۸۳۰۹

آشنایی با مجمع جهانی شهری (WUF)

شهر > شهری - همشهری آنلاین:
مجمع جهانی شهری (WUF) یک مجمع فنی غیر قانون گذار است که از سال ۲۰۰۲ به وسیله برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد پایه گذاری شد.

مجمع عمومی سازمان ملل در مصوبه 246/69 این مجمع جهانی شهری (The World Urban Forum) را به عنوان مهم‌ترین صحنه جهانی براي تعامل میان سیاست گذاران، دولتمردان، رهبران نهادهاي غیر دولتی و متخصصان در زمینه توسعه پایدار شهري و اسکان بشر می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع شهري جهانی همچین به عنوان پدیده مبتکرانه و همه شمول که سبب شده در رویداد هاي سازمان ملل بی همتا و در زمینه موضوعات شهري پیشرو باشد، شناخته می‌شود.

این مجمع طیف وسیعی از متخصصان در ابعاد مختلف زندگی انسان را گرد هم می‌آورد. شرکت کنندگان در این مجمع شامل حکمرانان ملی، منطقه‌اي، محلی، نهادهاي غیر دولتی، نهاد‌هاي اجتماعی، حرفه‌مندان موسسات تحقیقات و دانشگاه‌ها، بخش خصوصی، موسسات مالی، بنیادها، رسانه‌ها و ارگان‌هاي وابسته به سازمان ملل و سایر آژانس‌هاي بین المللی می‌باشند.

نهمین مجمع جهانی شهری فوریه 2018 برگزار شد

در همین زمینه: مجله شهرهای جهان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»