Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: اخیرا از سازمان فناوری خواسته‌ام تا به اپراتور شبکه علمی اخطار جدی دهد تا اگر نمی‌توانند کار را پیش ببرند ما شاید لازم باشد که تصمیمات جدی برای تغییر اپراتور بگیریم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز در حاشیه برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا اتصال شبکه علمی به شبکه بین المللی مسکوت مانده است گفت: توافق صورت گرفته در این رابطه براین مبنا بوده که شبکه جدید با مدل جدید اجرا شود و البته اقدامات خوبی هم از لحاظ ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه این شبکه علمی انجام شده است، اما در اتصال دانشگاه‌ها به این شبکه هنوز با تاخیر مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اخیرا از سازمان فناوری خواسته ام تا به اپراتور شبکه علمی اخطار جدی دهد تا اگر نمی‌توانند کار را پیش ببرند ما شاید لازم باشد که تصمیمات جدی برای تغییر اپراتور بگیریم.
جهرمی اظهار کرد: پاسخی که اپراتور داده این بوده که کار‌های زیرساختی انجام و تجهیزات لازم در مراکز مختلف نصب شده است و ۱۵ یا ۱۶ دانشگاه هم به این شبکه متصل شده اند، اما این آمار ناچیز است.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: باید اجازه دهیم اتصال داخلی در یک برنامه زمان بندی مناسبی انجام شود البته ما تکلیف کرده ایم که به کار‌ها سرعت ببخشند و قبل اتمام نیمه اول سال حجم قابل قبولی از دانشگاه‌ها به این شبکه متصل شوند با این وجود اگر این کار صورت گیرد بخش دوم کار سخت و پیچیده نیست. ما الان در بخش داخلی دچار اشکال در برقراری اتصال هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات رئیسی قرار است اینترنت را به «سرعت نور» برساند!
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • ببینید | اظهارات تکان دهنده مشاور عالی وزیر کشور درباره تهدید جمعیت
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور افزایش یافته است
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود