Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:05:24 GMT

موسسه تبیان اهواز حائز رتبه اول کشوری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۸۵۱۴

موسسه تبیان اهواز حائز رتبه اول کشوری شد

معاون اداره کل ارشاد اعلام کرد: موسسه تبیان اهواز با جذب بیش از ٤ هزار شرکت‌ کننده در آزمون سراسری قرآن و عترت در کشور حائز رتبه اول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید کریم موسوی در نشست خبری که امروز سه شنبه ١٧ بهمن در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت ٨ هزار شرکت کننده در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این اداره کل، افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت هر ساله در گستره کشوری و در همه مقاطع سنی و  تحصیلی برگزار می‌شود که در این دوره استان خوزستان با مشارکتی بسیار وسیع حضور خوبی در این آزمون داشته است و موسسه تبیان اهواز با جذب بیش از ٤ هزار شرکت‌کننده حائز رتبه اول شد.

موسوی افزود: ثبت نام برای این آزمون یک ماه پیش از طریق موسسات قرآنی انجام شد. این آزمون در یک ساعت مشخص و با نمونه سوال‌های واحد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد. 

وی در پایان اعلام کرد: جوایز و هدایای برگزیدگان نیز از طریق سایت اعلام و به حساب برگزیدگان واریز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند