Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:48:59 GMT

نگاهی به فارس در طلوع ششمین روز فجر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۸۵۷۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یک واحد تولید کود کمپوست با ظریفت تولید سالانه دوهزار و ۵۰۰ تن کمپوست و یک واحد تولید قارچ خوراکی با توان تولید ۱۵ تن قارچ در هر دوره دوماهه در بیضا راه اندازی شد. با افتتاح این واحد‌های تولیدی برای ۴۰ نفر شغل ایجاد شده است. همچنین به مناسبت دهه فجر ده واحد مسکونی مدد جویان کمیته امام امام خمینی، پنل خورشیدی با تولید روزانه ۳۵ کیلو وات برق و ساختمان اداره آب وفاضلاب شهر بیضا بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شهرستان گراش هم مرکز مرغ گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای با تولید سالانه ۱۲۶ تن گوشت سفید و سالن خیر ساز ورزشی افتتاح شد.
دو گلخانه تولید سبزی صیفی و نشا، خانه فرهنگ شهر رامجرد و پانسیون پزشک مرکز بهداشت از طرح‌هایی بود که در بخش درودزن به بهره برداری رسید.
در شهرستان اقلید کارگاه ساخت شیشه‌های دوجداره و سالن ورزشی روستای بکان در قیروکارزین ۳۳ هزار متر مربع بهسازی و روکش آسفالت و بلوار قاموس شهر کارزین و در بهمن آباده یک سالن ورزشی افتتاح شد.
در شهرستان ممسنی ۵ طرح از جمله گلخانه تولید سبزی و صیفی جات خارج از فصل، راه روستایی بطول ۲۵ کیلومتر در منطقه پیراشکفت با ۱۱ روستا و در منطقه تنگ الله با ۴ روستا، کانال ابرسانی کشاورزی، چند طرح برق رسانی و زیر سازی و اسفالت ۱۰۰ هزارمتر مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر نوراباد به بهره برداری رسید.
زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش، ۱۸ دوربرگردان بهمراه یک پارکینگ در محور مهر گله دار، سه دستگاه ترانسفورماتور و ۱۵۰۰ متر شبکه توسعه فشار متوسط شهری و روستایی از طرح‌های دهه فجر در شهرستان مهر و طرح آبیاری بارانی، دو هزار مترمربع موزاییک فرش پیاده رو و ۱۴ هزار مترمربع زیرسازی وآسفالت سطح خیابان‌های سعادت شهر از طرح‌های دهه فجر در پاسارگاد بود.
در شهرستان رستم هم طر ح.‌های آبیاری نوین مزارع، زیر سازی و اسفالت شش روستا و چند طرح برق رسانی به بهره برداری رسید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۸۷ فقره پروانه بهره برداری در مازندران

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: ۲۸۷ فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای امسال تا پایان بهمن در استان صادر شده است که نسبت به پارسال ۵۸ درصد افزایش داشته است.

او افزود: حجم سرمایه گذاری انجام شده برای این واحد‌های صنعتی ۶۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

کهنسال گفت: با بهره برداری از این واحد‌های صنعتی برای ۱۰۶۶۷ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در ادامه به صدور ۶۶۲ فقره جواز تاسیس صنعتی در طی همین مدت اشاره کرد و افزود: صدور جواز تاسیس صنعتی در سالجاری ۴۸ درصد رشد داشته است.

او افزایش صدور جواز تاسیس صنعتی در استان را حاکی از استقبال بخش خصوصی در جهت سرمایه گذاری صنعتی در سال‌های آتی در استان بر شمرد و گفت: پیش بینی سرمایه گذاری صنعتی برای این واحد‌ها بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین واحد پرورش ریزجلبک اسپیرولینا در فارس
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • افتتاح بازار گل و گیاه شادمان و فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس/ ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز
  • بهره برداری از ۱۹۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن فراجا در البرز
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید
  • صدور ۲۸۷ فقره پروانه بهره برداری در مازندران
  • بهره برداری از خط تولید عایق‌های صنعتی