Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- استاندارتهران گفت: گاز رسانی به مناطق روستایی یکی از اولویت های دولت است و تاکنون ٨٨درصد از روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

به گزارش روزسه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ،محمد حسین مقیمی در مراسم افتتاح گاز رسانی شهرشمشک و دربندسر در محل امامزاده محمد(ع) این شهر از گاز رسانی به ٨٨درصد از مناطق روستایی در استان تهران خبر داد و گفت: اولویت ما در استان گاز رسانی به مناطق روستایی است و تلاش می کنیم همه ی مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی همه دستگاه های مؤثردر طرح گاز رسانی درشمیرانات تأکید کرد:طرح گاز رسانی به این منطقه به لحاظ اجرایی و عملیاتی بسیار دشوار بود چرا که این منطقه کوهستانی و در بعضی مسیرها صعب العبور است.
مقیمی خاطرنشان کرد:شهرشمشک ودربندسر آخرین شهر دراستان تهران بود که گازرسانی شد .
این طرح با ایجاد 7 هزار و 100 مترشبکه فولادی و با اعتباری نزدیک به 20 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و مقرر است تعداد 2 هزار و 200 انشعاب به شهروندان این منطقه واگذار شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی

بیش از یکسال از پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان می گذرد اما به صورت نیمه کاره باقی مانده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است. به گفته شهروندخبرنگار ما پیگیری‌های مداوم اهالی این روستا نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

لطفا صدای ما مردم منطقه محروم بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان را به گوش مسئولان برسانید. گازرسانی به روستا‌های این منطقه بیش از یک سال است به حال خود رها شده و هیچ گونه کاری انجام نمی‌شود. یک سال است مردم این منطقه محروم چشم انتظار فعال شدن این پروژه و تکمیل گازرسانی در این منطقه هستند ولی خبری نیست. چندین بار به اداره گاز مراجعه کردیم و اطلاع دادیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی