Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۱ با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشگری-اندیشه گفت: این بزرگراه به دلیل ارتباط بین مناطق حاشیه‌ای به شبکه بزرگراهی قابل توجه است.

شهریار مهرافشار در گفتگو با امتداد نیوز، با بیان اینکه بزرگراه «دوگاز» به دلیل اتصال محورهای شهید خرازی در منتهی الیه شمالی و به ترتیب شهید حکیم، آزاد راه تهران-کرج، شهید لشگری و فتح در منتهی الیه جنوبی و در ادامه اتصال به کمربندی شهریار، پروژه ای قابل توجه با عملکردی ویژه در پهنه ی غرب پایتخت است، افزود: این بزرگراه موجب سهولت بیشتری در سفرهای منطقه ای و فرامنطقه ای می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد تقاطع های غیر همسطح به خصوص در تقاطع های آزادراه کرج و جاده مخصوص و افزایش امکان دسترسی و انتخاب، موجب تجزیه حجم تردد به دسترسی های مختلف و کاهش تراکم ترافیک در نقاط خاص (در حال حاضر بزرگراه های فتح و لشگری) خواهد شد، ضمن اینکه امکان برقراری ارتباط به نقاط مختلف شهر از طریق بزرگراه های شهری را نیز فراهم خواهد ساخت.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۱ در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تقاطع های واقع در بزرگراه شهید لشگری در سال های اخیر احداث و تکمیل شده است، لذا تقاطع بزرگراه های دوگاز و شهید لشگری در موقعیتی که درحال حاضر سه راه اندیشه نام دارد، تنها نقطه مسبب اختلال در این بزرگراه است که با اجرای کامل پروژه ی تقاطع غیر همسطح علاوه بر توسعه و تکمیل شبکه بزرگراهی منطقه و ایجاد ارتباط مؤثر و ارتقاء سطح ایمنی بین بزرگراه فتح با آزاد راه تهران-کرج در سامان یافتن جریان و کاهش ترافیک به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای بزرگراهی در ورودی غرب کلانشهر تهران، تأثیر به سزایی خواهد گذاشت.

معاون فنی و عمران منطقه ۲۱ در خصوص مشخصات طرح پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشگری-دوگاز تصریح کرد: در این طرح، بزرگراه شهید لشگری در تراز موجود باقیمانده است و بزرگراه دوگاز به صورت روگذر عبور خواهد کرد، کلیه دسترسی های یک تقاطع شبدری کامل در این تقاطع تأمین خواهد شد،  طول مسیر شمال به جنوب و برعکس تقاطع ۱۴۰۰ متر که هر مسیر آن دارای سه باند حرکتی خواهد بود و دو دستگاه پل به طول ۷۶ متر و عرض ۲۰,۵ متر با عرشه ی فلزی باکس و دال بتونی که بر روی ۳۰ شمع ستون به طول ۲۲ متر استوار است و ۶ دستگاه رمپ و لوپ به طول ۲۰۰۰ متر که تأثیرگذارترین آنها لوپ شمال غربی است که حرکت شرق به جنوب را تأمین می کند و اصلاح معابر موجود به طول ۱۰۰۰ متر به منظور تأمین حرکت جنوب به شرق و غرب به شمال خواهد بود.

شهریار مهرافشار در خاتمه افزود: برآورد هزینه ی ساخت پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشگری-دوگاز به همراه هزینه های جانبی از جمله رفع معارضین متعدد و پیچیده تأسیسات شهری، انحراف و هدایت ترافیک عبوری در طول دوره ساخت و … حدوداً ۴۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

true برچسب ها : احداث تقاطع غیرهمسطح شهرداری تهران شهریار مهرافشار true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ جعفر بندی شربیانی، در مراسم بهره برداری از «دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه شهید آوینی» و «رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین» گفت: از موضوعات مهمی که در دوره‌های مختلف به آن اشاره شده اولویت دادن به جنوب تهران و شهرری است، زیرا رفع نکردن نیاز‌های این محدوده شکاف تاریخی با دیگر نقاط تهران ایجاد کرده است.

وی افزود:با توجه به اینکه سرریز جمعیتی پایتخت به شهرری است باید این اتفاق را با تخصیص اعتبارات مضاعف نسبت به آنچه در قبل اتفاق می‌افتاد، جبران کنیم.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: توصیه ما به عنوان نماینده مردم تهران و مردم منطقه ۲۰ به دولت این است که در تقسیمات بخشی از شهرری با مطالعات دقیق‌تر و توجه به جوانب بیشتر عمل کنند.

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ 
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر در خرم‌آباد
  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎
  • افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر-خرم آباد
  • تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد افتتاح شد
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم