Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@14:01:05 GMT

زورگیر لواسان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۸۸۳۳

زورگیر لواسان بازداشت شد

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۶۵ لواسان، از دستگیری یک زورگیر سابقه دار محلات ویلایی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرگرد محمد قدیمی گفت: در راستای درخواست شهروندان مبنی بر دستگیری و برخورد با سارقان و زورگیران این محدوده، تیم‌های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را بیش از گذشته پیگیری کردند و در نهایت یک زورگیر که با سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت از شهروندان کرده و موجبات ناامنی محله را ایجاد کرده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق‌های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده شمال لواسانات، شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم‌های عملیاتی این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۵، عنوان داشت: پس از چند شبانه روز انجام گشت‌های کنترل و مراقبت، در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی شده و شب گذشته این متهم در حال ورود به خانه اش بازداشت شد.

سرگرد قدیمی، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی سواری اش به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان طی ۱۱ فقره اعتراف کرد و در بازرسی از خودروی وی تعدادی سلاح سرد و قلابی کشف شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود