Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موفق و آلمانی بایرن مونیخ در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری- یوپ هاینکس فکر می کنید رئال مادرید از شرایط بحرانی خارج می شود و پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان اروپا حذف می کند. قهرمان ۲ دوره اخیر اروپا، در این فصل تنها در صورت موفقیت در لیگ قهرمانان می تواند جامی را بالای سر ببرد. یوپ هاینکس، سرمربی سابق رئال مادرید که در سال ۱۹۹۸، کهکشانی ها را به قهرمانی اروپا رساند، در مصاحبه اختصاصی با گل، در این باره گفت:

به نظرم اینکه مادرید در حال حاضر در لیگ شرایط خوبی ندارد طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخصوصا وقتی دو لیگ قهرمانان برده باشید و قهرمان لالیگا شده باشید. به علاوه، رئال مادرید در تابستان گذشته ۳ بازیکن خیلی خوب خود یعنی آلوارو موراتا، هامس رودریگز و پپه را احتمالا به خاطر دستمزدشان رد کرد. آنها بازیکن بزرگی نخریدند و فکر کردند که می توانند با بازیکنان جوان، نبود ستاره های خود را جبران کنند. شما نیاز به ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارید. در هر صورت نباید نام رئال مادرید را از لیگ قهرمانان خط بزنید. آنها تجربه بیشتری از پاری سن ژرمن دارم و من باور دارم رئال مادرید، برنده این جدال خواهد بود.

بایرن مونیخِ هاینکس به زودی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بشیکتاش می رود. بایرن مونیخ از سال ۲۰۱۳، نتوانسته در اروپا به بزرگترین افتخار برسد اما همچنان بسیاری از مردم آنها را مدعی چراغ خاموش تورنمنت می دانند. مخصوصا اینکه هاینکس موفق شد وضعیت نامطلوب اول فصل تیم را که زیر نظر آنچلوتی بدست آمده بود، تغییر دهد.

ما می خواهیم قهرمان بوندسلیگا بشویم. اتفاقی که هنوز رخ نداده است. ما همچنین می خواهیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم موفق شویم. در لیگ قهرمانان قطعا کار سخت شده است، زیرا تیم های سطح بالای زیادی در تورنمنت حضور دارند که با هزینه زیاد، ترکیب خود را قوی هم کرده اند. به شدت برای بوندسلیگا و بایرن مونیخ سخت خواهد بود که موفقیت های بین المللیِ سابقِ بایرن را تکرار کنند. در فوتبال همیشه چرخه هایی وجود دارند. رئال مادرید اخیرا موفق بوده و قبل از آن بارسلونا بود. در سال ۲۰۱۳ بایرن مونیخ بود. همیشه این چیزها وجود دارد. در حال حاضر گفته می شود لیگ برتر، بهترین لیگ است. در حال حاضر شاید این گونه باشد اما تیم های انگلیسی باید خودشان را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا ثابت کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، معتقد است ژابی آلونسو که فصلی استثنایی را با بایرلورکوزن سپری می‌کند، گزینه خوبی برای لیورپول نیست.

لورکوزن مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگاست و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که آلونسو بخواهد برای فصل بعدی در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا لورکوزن کار کند.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با توجه به دستاوردی که کلوپ در لیورپول داشته و همینطور جایگاهش بین هواداران، پر کردن جای خالی کلوپ برای هر مربی‌ای دشوار خواهد بود.

اسطوره بایرن مونیخ به ژابی آلونسو توصیه کرد در لورکوزن بماند و گفت:"لیورپول پس از این فصل گزینه مناسبی برای ژابی آلونسو نیست. او گزینه‌های بهتری دارد."

ماتئوس از آلونسو به عنوان جایگزینی برای توماس توخل که او نیز در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، استقبال کرد و گفت:"او در بایرن باید با بازیکنان جدید، تیم جدیدی برای آینده بسازد. موفقیت کلوپ در لیورپول باعث شده کار برای هر مربی‌ای که قرار است جایگزین او شود، سخت باشد چون یورگن یک قهرمان فوق العاده است. کاری که او انجام داد فوق العاده بود و شما به عنوان یک مربی می‌توانید چه کار بیشتری نسبت به کلوپ انجام دهید؟"

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است