Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چناران گفت: دیدار مستقیم مردم با مسئولین دستگاه‌های اجرایی، علاوه بر سرعت بخشیدن به اجابت تقاضاهای مردم، باعث ایجاد امیدواری در بین آحاد جامعه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرماندار، معاونت فرمانداری، شهردار و ریاست و اعضای شورای شهر، فرماندهی انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان چناران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور در جمع شهروندان چنارانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سؤالات و مسائل آنان پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت حضور مسئولین بین مردم


محمد پرویزیان، فرماندار شهرستان چناران در ابتدای این جلسه اظهار داشت: مردم ولایتمدار ما به فرموده بنیان‌گذار این نظام مقدس، ولی‌نعمتان ما هستند و پیروزی و شکوفایی این کشور را مدیون همین مردمان خوب و صبورش هستیم و ما مسئولان باید قدردان ولی‌نعمتان خود باشیم.


وی افزود: مردم از بدو شکل‌گیری مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی تا به ثمر رساندن انقلاب و دوران دفاع مقدس و در هرجایی که به حضور این مردم خوب نیاز بوده است، با بذل جان و مال خویش در خدمت انقلاب و مسئولان این کشور اسلامی بوده‌اند.


وی بیان داشت: برگزاری این‌گونه جلسات و دیدار مستقیم مردم با خادمین خود در دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها و ادارات علاوه بر سرعت بخشیدن به اجابت تقاضاهای مردم، باعث ایجاد امیدواری بیشتری در بین آحاد جامعه از عملکرد و خدماتی می‌شود که از ناحیه مسئولین برای مردم به انجام می‌رسد.


فرماندار شهرستان چناران خاطرنشان کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان چناران به‌غیراز اینکه می‌بایست در محل کار خویش مطالبات مردم را پیگیری و رفع می‌کنند، ضروری است که در روزهای کاری خود اوقاتی را به حضور در بین مردم اختصاص دهند و به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در جریان خواسته‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گیرند.

مدیران ادارات از خدمت بی‌منت دریغ نورزند


در ادامه این نشست، حسین سپهری، رئیس شورای اسلامی چناران نیز گفت: حضور مدیران و مسئولین ادارات و دوایر دولتی و همچنین نهادهای انقلابی در میان مردم و ارتباط چهره به چهره با مردم در جهت رفع مشکلات، به جامعه شورونشاط می‌بخشد و در بسط روحیه امیدواری مردم نسبت به مسئولان خود کمک فراوانی خواهد کرد.

وی افزود: طبق توصیه‌ها و فرامین معمار این نظام مقدس بر مردم مداری و خدمت‌رسانی به مردم و نیز فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری که تأکید فراوانی به تلاش صادقانه و جهادی مسئولین به مردم داشته‌اند، لازم است که زمینه حضور مدیران در بین همه اقشار جامعه بیش از بیش ادامه داشته باشد.


وی اظهار کرد: ما مسئولان در هر جایگاه و مقامی باید شکرگزار درگاه احدیت باشیم که نعمت برخورداری از چنین مردمی صبور، مقاوم و فداکار را به ما عنایت فرموده است که برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی در این نقطه از جهان از بذل جان، مال، خون و عزیزترین افراد خود نیز دریغ نکرده‌اند و همچنان بر عهدی که با امام راحل خویش و رهبر فرزانه انقلاب بسته‌اند، محکم و استوارتر از گذشته پابرجا هستند.


رئیس شورای شهر چناران بیان کرد: به‌عنوان نماینده مردم در شورای شهر چناران و به نمایندگی از طرف سایر اعضای شورا از همه مدیران ادارات و مسئولین خاضعانه می‌خواهیم که در جهت رسیدگی و حل مشکلات و خدمت بی‌منت به مردم خوب این شهرستان که ثابت کرده‌اند بر عهد و پیمان خویش در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن استوار مانده‌اند، با تمام همت و سعی خود دریغ نورزند.


سپهری عنوان داشت: تلاش شبانه‌روزی در رسیدگی به خواسته‌ها و حل مشکلات شهروندان مهم‌ترین فرصت و نعمتی است که از سوی ذات اقدس الهی نصیب ما شده و توجه به مردم و کسب رضایت آنان مهم‌ترین وظیفه مسئولین است و امیدوارم این‌گونه نشست‌ها بیشتر از پیش انجام شود.


گفتنی است، در ادامه این جلسه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در مسجد ابوالفضل (ص) بعد از شنیدن سؤالات و درخواست‌های مردم به بررسی و پاسخگویی این سؤالات پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است