Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره عشایری فجر انقلاب در شهر دهدشت برگزار شد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارشخبرگزاری تسنیمازدهدشت، به مناسبت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره عشایر با حضور اعضای شورای اداری کهگیلویه و اقشار مختلف مردم در تالار پردیس دهدشت برگزار شد.

عکس از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جشنواره ملّی کتاب رشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشروح این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

جناب آقای دکتر صحرائی
وزیر محترم آموزش‌وپرورش

کتاب به‌عنوان اصیل‌ترین راه اندیشه‌ورزی، زاییده تفکری است که خود را پنهان در قالب و مستور در روایت به مخاطب منتقل می‌کند. کتاب هویت‌بخش و فرهنگ‌ساز جامعه است. جامعه‌ای که با کتاب بیگانه است، ارتباط خود را با نخبگان از دست داده و به‌تدریج از عنصر تفکر خالی می‌شود. پس کتاب می‌تواند روشن‌بخش مسیر رشد انسان و یا ره‌زن او از صراط مستقیم شود که این موضوع، ضرورت دقت در گزینش آثار را نمایان می‌کند. منات این التفات در انتخاب و معرفی کتاب در مورد کودکان و نوجوانان به سبب شخصیت در حال تکامل دارای اهمیت والایی است.

هدایت و سامان‌دهی جریان تولید کتاب مناسب برای کودک و نوجوان، در چارچوب الگویی برخاسته از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی اسلامی و ایرانی و با ابزار «نشان رشد» از جمله رسالت‌های خطیر وزارت آموزش‌وپرورش در تعمیق و نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

برگزاری بیست‌ویک دوره جشنواره ملی کتاب رشد به‌عنوان ثمره فرآیند دائمی سالیانه ارزیابی و صلاحیت‌سنجی آثار مکتوب حوزه کودک و نوجوان با استفاده از ابزار «نشان رشد» بیانگر استواری عزم و بلوغ در این فرآیند است. باید تلاش شود که نشان رشد به‌مثابه یک «استاندارد مرجع» جهت تعیین صلاحیت کتاب‌های کودک و نوجوان در جامعه به‌خصوص در میان خانواده‌ها شناخته و معتبر شود. دستیابی به این جایگاه نیازمند ارتقاء کیفیت و شفافیت در ارزیابی، افزایش شناخت و اعتماد به نشان رشد وزارت آموزش‌وپرورش است. باید به سمتی حرکت کرد که ارزیابی نشان رشد نه‌تن‌ها در آثار داوطلب که در خصوص تمامی آثار تولید شده حوزه کودک و نوجوان در کشور انجام شود که این موضوع از طریق سازوکار‌های قدرتمندتر قانونی و یا افزایش انگیزه صاحبان آثار جهت دریافت نشان رشد مقدور خواهد بود. ترغیب خوانندگان به مطالعه آثار ارزنده و فاخر به‌منظور کسب شایستگی‌ها، جشنواره ملّی کتاب رشد را به‌نظام معنایی و کنش گفتمانی ارزشمند تبدیل کرده است.

توفیق روزافزون آن وزارتخانه محترم را در برگزاری این رویداد مهم، به‌عنوان یک فرصت و زمینه‌ی مناسب برای تربیت کودکان باهدف ساختن جامعه‌ای فرهیخته و پویا از درگاه خداوند متعال خواستارم.

از اهتمام جناب‌عالی و سایر همکاران جهادی وزارت آموزش‌وپرورش در برگزاری بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملّی کتاب رشد و توجّه به بن‌مایه‌های هویتی و معنابخش زندگی، که در ذیل تأییدات الهی و توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج) حاصل گردید، کمال تشکر و قدردانی دارم. اجر اخروی و دعای خیر مردم شامل حال شما خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، تغییراتی در صداوسیما و بازیگرانی که مجری شدند
  • جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فروردین‌ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری طرح «هیأت خبرنگار»
  • شهردار دهدشت معارفه شد/ پایان بلاتکلیفی معضلات شهری شهر دهدشت
  • تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جشنواره ملّی کتاب رشد
  • راوی فعالیت‌های قرآنی هیأت‌ها در ماه رمضان شوید
  • شهردار دهدشت مشخص شد
  • ۵۶۰ اثر به جشنواره داستانک ملی فلسطین در لرستان ارسال شد
  • عرضه نوروزی ۴ مستند در شبکه خانگی