Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام احمد صحت قول، عصر سه شنبه، در همایش فضای مجازی و پیامدهای آن در زندگی فردی و اجتماعی اظهار کرد: افرادی که وارد فضای مجازی می شوند نمی توانند این فضا را ترک کنند.

وی افزود: افراد در هر طبقه ای از اجتماع باشند زمانی که از طریق فضای مجازی وارد شبکه های اجتماعی می شوند قطعا تغییر رفتار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری نوین سازمان تبلیغات با اشاره به اینکه به اینکه به شدت فضای مجازی در حال تغییر و تحول است، گفت: به هیچ وجه فرصت ایستادگی در مقابل این موضوع نداریم.

وی با بیان اینکه اکنون هیچ کشوری توان مقابله با فضای مجازی را ندارد، افزود: هدف ما حراس از فضا مجازی نیست بلکه باید بلد بود و از آن استفاه کرد.

صحت قول اظهار کرد: امروز ما با تکنولوژی مواجه هستیم که قدرت مدیریت آن را نداریم اما قدرت کنترل داریم.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی که برای ما در حال وقوع است، آن ها توانسته اند فضا را مدیریت کنند اما ما نتوانستیم این فضا را مدیریت کنیم.

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری نوین سازمان تبلیغات گفت: مردم هر مقداری یارانه می گیرند یک برابر و نیم آن پول اینترنت می دهند.

وی افزود: با مشکلاتی که در فضای مجازی وجود دارد باید مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان صورت گیرد و این ابزار را به راحتی دست نوجوانان خود نسپاریم.

 انتهای پیام/س

هیچ کشوری توان مقابله با فضای مجازی را ندارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رئیس جمهور با فعالان کسب و کارهای فضای مجازی

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ با جمعی از فعالان کسب و کارهای فضای مجازی در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3055929 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره «آسمون» اعلام شد
  • فراخوان جشنواره «آسمون» اعلام شد
  • جلسات کارگروه رسیدگی به وضعیت کندی اینترنت همچنان ادامه دارد
  • نشست رئیس جمهور و فعالان کسب و کار‌های فضای مجازی
  • فیلم/ نشست رئیسی با جمعی از فعالان کسب‌وکارهای فضای مجازی
  • آزادسازی سکو‌های فیلتر‌شده به زودی! - دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد
  • (ویدئو) پای هالک ایرانی به تلویزیون باز شد!
  • تصاویر| جلسه شورای عالی فضای مجازی
  • نشست رئیسی با فعالان کسب‌وکارهای فضای مجازی
  • نشست رئیس جمهور با فعالان کسب و کارهای فضای مجازی