Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@06:56:45 GMT

متهم آدم‌ربایی در کرج را شناسایی کنید +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۹۸۰۵

متهم آدم‌ربایی در کرج را شناسایی کنید +عکس

سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: در پی مراجعه والدین یک پسربچه ۱۰ ساله به پلیس آگاهی و اعلام مفقود شدن فرزندشان پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر گروگان گیر پسر ۱۰ ساله کرجی از شهروندان خواست در صورت شناسایی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: در پی مراجعه والدین یک پسربچه ۱۰ ساله به پلیس آگاهی و اعلام مفقود شدن فرزندشان پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه افزود: طبق اظهارات والدین کودک فرزند آن‌ها حین بازگشت از مدرسه بنا به شواهد عینی در حال دیدن کارگرانی بوده که در حال حفر چاه در یک ساختمان نیمه‌کاره بودند، اما بعدازآن به منزل مراجعه نکرده و اکنون خبری از وی ندارند.  

وی تصریح کرد: مأموران بلافاصله به محل موردنظر اعزام و در بررسی از محل موردنظر به چند کارگر ساختمانی که مشغول به کار بودند مشکوک شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تأکید کرد: کارگران در پاسخ به سؤالات مأموران از وجود پسربچه اظهار بی‌اطلاعی کردند، اما مأموران در بازرسی از ساختمان کودک را درحالی‌که دهان و دست‌وپایش بسته و در داخل یک انباری زندانی‌شده بود مشاهده کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آزادی کودک ۱۰ ساله از سوی مأموران، در بازجویی از کارگران ساختمانی مشخص شد که احتمالاً آدم‌ربایی از سوی یکی از کارگران که از زمان ربودن کودک، متواری شده و از وی اطلاعی ندارند رخ‌داده است.

سرهنگ صفایی افزود: طبق اظهارات کودک رهاشده مشخص شد که جوانی ۲۰ ساله که از کارگران ساختمانی است وی را در زمان بازگشت از مدرسه و هنگامی‌که در حال تماشای حفاری چاه از سوی کارگران بوده به بهانه دیدن چاه به داخل ساختمان کشانده و او را زندانی کرده و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: بازپرس ناحیه سه کرج، دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که با این فرد برخورد کرده و یا در صورت شناسایی با شماره تلفن‌های ۲۱۸۷۲۸۹۰ و ۱۱۰ تماس گرفته و به مأموران اطلاع دهند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003H8Y

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی