Web Analytics Made Easy - Statcounter

درسته که هیچ جا مثل خونه نمیشه اما بعضی شهرها به قدری زیبا هستن که دلت نمیخواد از خیابون ها و کوچه پس کوچه های قشنگش به خونه برگردی. در این مطلب شما رو با زیباترین خیابان های شهرهای مختلف دنیا آشنا میکنیم.

مراکش، موروکو

مراکش شهری خوش آب و رنگ است که توریست های زیادی به بازار دیواری آن برای خرید سوغاتی و امتحان کردن غذاهای بومی آن می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هاوانا، کوبا

خیابان های هاوانا مملو از فضاهای هماهنگ در هم آمیخته با رنگ های اصلی در خیابان های فریبنده و رنگارنگی است که به سواحل زیبا و آفتابی این شهر ختم می شود.

 

نیو تایپه، تایوان

 

"Jiufen” نام روستای کوهستانی کوچکی در تایوان است که جاده های سنگفرش، منظره زیبای ساحلی و فانوس های قرمز خیابان های آن بسیار معروف است.

 

سانتورینی، یونان

 

کلیساهای آبی، دیوارهای سفید، جاده های زیبا و مناظر ساحلی زیبای این جزیره توریست های زیادی را به خود جذب می کند.

 

کارتاگنا، کلمبیا

 

کارتاگنا شهری است که روح عشق را می توانید در کوچه های سنگفرش شده و کلیساهای پوشیده از گل های رویایی پیچک آن جستجو کنید.

 

کیوتو، ژاپن

 

کیوتو پایتخت ژاپن به باغ های انبوه و معابد تاریخی و قدیمی اش معروف است. هیگاشیاما یکی از زیباترین مناطق معروف این شهر است که در تصویر بالا می بینید.

 

آلاچاتی، ترکیه

 

این شهر آبی با خانه های سپید و پن و کوچه پس کوچه های مارپیچ یکی از دیدنی ترین شهرهای زیبای ترکیه است که گالری های هنری و دسته گل های در تمام گوشه و کنار این شهر چشم نوازی می کند.

 

آمبریا، ایتالیا

 

آمبریا به قلب سبز ایتالیا معروف است زیرا تنها منطقه ای است که نه خط ساحلی و نه مرزی با هیچ کشور دیگری ندارد. این شهر با جنگل ها و کوچه پس کوچه های سرسبز و زمردینش دوستداران طبیعت را مجذوب خود می سازد.

 

بلیز، آمریکای مرکزی

 

درست است که میانگین جنایت در این شهر بسیار بالاست اما این واقعیت باعث نادیده گرفته شدن خیابان ها و ساختمان های زیبای این شهر شگفت انگیز نمی شود.

 

سوژو، چین

این شهر رمانتیک در جنوب شرقی ایالت جیانگشو در شرق چین واقع شده است که مناطق تاریخی این شهر بر معماری مدرن آن پیشی گرفته است.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه زیبای یکی از بزرگان جهان مسیحیت به امام علی (ع) + فیلم

شخصیت امام علی (ع) آنچنان رفیع است که وصف آن از دایره مذهب تشیع فراتر رفته و علمای بزرگی از سایر مکاتب و ادیان را به تعظیم وا داشته است. از جمله آن‌ها، عبدالمسیح الانطاکی، ادیب و شاعر مسیحی معاصر با منظومه‌ای در پنج هزار و ششصد بیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیین نوروز در کشورهای مختلف
  • آسفالت بیش از ۹۲٬۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سی و دوم در شیراز
  • تصاویری از کهنگی روکش آسفالت در معابر خیابان گلدشت کرمان
  • نگاه زیبای یکی از بزرگان جهان مسیحیت به امام علی (ع) + فیلم
  • آسفالت بیش از نود و ۲ هزار مترمربع معابر شیراز
  • فعالیت ۲۳ داروخانه در ایام تعطیلات نوروز
  • تکریم ایام روزه‌داری در کشور‌های مختلف دنیا چگونه است؟
  • اقدامات عمرانی در منطقه ۲ اراک با سرعت در حال انجام است
  • رمضان، به وسعت جهان
  • نهرهای روان و مرغزارهای زیبای «خوران» منتظر گردشگران بهار