Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مافیای بزرگ مواد مخدر در افغانستان فعالیت دارد که از هر طریق تلاش خود را معطوف به قاچاق این مواد افیونی می‌کند که سیستان و بلوچستان نیز یکی از مسیر‌های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی تلاش جدی برای مبارزه با مواد مخدر دارد و بیشترین شهدای این نهاد در حوزه مواد مخدر است و در سیستان و بلوچستان نیز از ابتدای امسال تاکنون حدود پنج هزار عملیات علیه قاچاقچیان مواد مخدر انجام شده است.

سردار قنبری ادامه داد: کنترل مرز برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر کاری یک طرفه نیست و کشور افغانستان نیز باید پای کار بیاید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال نزدیک به ۲ هزار خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر و ۴۰ منزل فعال در توزیع و فروش موادافیونی پلمب شد.

سردار قنبری گفت: همچنین در این مدت ۱۳۵ فقره قتل در سیستان و بلوچستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر تلاش در زمینه تامین امنیت در سیستان و بلوچستان گفت: امسال وقوع انواع سرقت در استان در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پاسخ به علت نبود مرکز معاینه فنی برای خودرو‌های سنگین در زاهدان گفت: به رانندگان این خودرو‌ها قول می‌دهیم تا مشکلشان حل شود.

کشف موادمخدر درسیستان وبلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد