Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سینما گفت: "دارکوب" بهروز شعیبی را بیشتر از سایر فیلم ها ترجیح دادم چون فیلم خوب، روان، بدون شعار و درستی بود.

شاهرخ فروتنیان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فیلم های اکران شده در جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفت: از روز اول جشنواره به جز فیلم "امیر" همه فیلم ها را دیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: "دارکوب" بهروز شعیبی را بیشتر از سایر فیلم ها ترجیح دادم چون فیلم خوب، روان، بدون شعار و درستی بود.

این بازیگر درباره بازی بازیگران فیلم ها اظهار کرد: بازی خوب سعید آقاخانی را در "کامیون" دوست داشتم همچنین بازی سارا بهرامی در "دارکوب" را نیز بسیار پسندیدم و جزو بازی های خوبی بود که دیدم.

فروتنیان به تاثیر حضور بازیگران جوان در یک فیلم اشاره کرد و توضیح داد: سارا بهرامی را زیاد نمی شناختم اما فوق العاده بود و یک سنت شکنی بسیار عالی راجع به نقش هایی که به سرعت می تواند تبدیل به کلیشه و کپی برداری شود انجام داد.

وی در ادامه در خصوص سوژهاعتیاد در فیلم سینمایی دارکوب تصریح کرد: موضوع اعتیاد در فیلم سینمایی دارکوب دراز مدت بود و باید شناخت نسبت به این مسئله وجود داشته باشد تا بتوان بازی کرد بنابراین بازی در این نقش به نظر من کار سختی بود.

بازیگر "سالاد فصل" در خصوص فضای حاکم در باغ کتاب که مختص هنرمندان است خاطرنشان کرد: در مجموعه باغ کتاب هنرمندان و عوامل از فیلم‌ها استقبال کرده اند و معمولا از طرف خانه سینما بلیت به هنرمندان برای دو سانس اول داده می شود تا حضور پیدا کنند و اگر خودشان نیایند به دوستان و آشنایان می دهند تا حضور پیدا کنند.  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901817

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟