Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتوئیدی هافبک فرانسوی یوونتوس ممکن است دیدار این تیم مقابل تاتنهام را از دست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتوئیدی در دیدار این هفته یوونتوس برابر ساسولو که با برتری ۷ گله بانوی پیر همراه بود دچار آسیب دیدگی شده است و پریمیوم اسپورت ادعا می کند این بازیکن ممکن است بین ۳۰ تا ۴۰ روز از میادین دور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب ماتوئیدی قطعا دیدار رفت یوونتوس برابر تاتنهام در تورین را از دست خواهد داد اما کادر فنی این تیم امیدوار به بازگشت ماتوئیدی در دیدار برگشت ۷ مارچ در وبملی است.

به جز ماتوئیدی، کوادرادو نیز قطعا دیدار برابر رقیب انگلیسی را از دست می دهد و هنوز وضعیت دیبالا نامشخص است تا بدین ترتیب اوضاع برای آلگری در آستانه آغاز دور دوم لیگ قهرمانان دشوار شود.

یوونتوس در گروه خود بعد از بارسلونا در رتبه دوم قرار گرفت و حالا کار سختی برابر تاتنهامی دارد که علیرغم حضور رئال مادرید صدرنشین شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد