Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۴ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ۱۳ نمایندگی پست بانک استان در شیروان به بهره‌برداری رسید. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ استانها خراسان شمالی نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیروان٬ هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار، امام جمعه٬ فرماندار و مسئولان شهرستانی و استانی، 24 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و 13نمایندگی پست بانک استان در شیروان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود دلپسند در آئین افتتاح این پروژه‌ها با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: از اول انقلاب تا کنون نظام دستاوردهای بسیار بزرگی را با پشتوانه مردم بدست آورده است و در حوزه‌های مختلف از جمله راه، گاز، برق، آب و رسیدگی به مناطق محروم و روستاها اقدامات چشم‌گیری صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه متناسب با اقدامات انجام شده و حتی بیشتر از شهرها به روستاها توجه شده است خاطر نشان کرد: با ارائه خدمات الکترونیک در روستاها، نیازی به مراجعه افراد ساکن روستاها به شهر جهت انجام امور نیست و در زمان و هزینه صرفه جویی زیادی می‌شود.

 فرماندار شهرستان شیروان نیز در این آئین ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده و در شیروان هم با اقدامات موثر دولت تدبیر و امید غبار محرومیت تا حد زیادی از شهرستان برداشته شده است.

وی افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است.

امین رضا مرآتی با اشاره به این‌که امروز بیشتر تمرکز دولت، ارائه خدمات مطلوب به مناطق روستایی است یادآور شد: امیدواریم مردم عزیز شیروان هم‌چون گذشته با وحدت و همدلی، مسئولین را حمایت کنند تا دولت خدمات بیشتری ارائه نمایند .

در حوزه نصب و راه اندازی خود پرداز ATMاستان ، در شهرستان شیروان، 4 ATM با اعتبار 4 میلیارد و 660 میلیون ریال، بجنورد 5 ATM با اعتبار 5 میلیارد 825 میلیون ریال ، رازوجرگان 5 ATM با اعتبار 5 میلیارد و 825 میلیون ریال، مانه سملقان 4 ATM با اعتبار 4 میلیارد و 660 میلیون ریال، اسفراین 4 ATM با اعتبار 4 میلیارد و 660 میلیون ریال، گرمه و جاجرم هرکدام یک ATM با اعتبار یک میلیارد و 165 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

 هم‌چنین ساختمان حوزه مقاومت بسیج خانلق در کنار باجه نمایندگی پست بانک در 13 روستای شهرستان‌های شیروان، بجنورد، اسفراین و مانه سملقان با اعتبار یک میلیارد و 850 میلیون ریال  افتتاح شد.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه