Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@07:39:55 GMT

جهانبخش: قصد تحقیر هیچ بازیکنی را نداشتم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۰۶۶۸

جهانبخش: قصد تحقیر هیچ بازیکنی را نداشتم

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا جهانبخش را همه می‌شناسند. بازیکن مؤدب و با اخلاق تیم ملی. او که همیشه به خاطر رفتارهایش، بین هواداران محبوبیت زیادی داشته و دارد.


جهانبخش اصلاً به خاطر همین سادگی و مؤدب بودنش خودش را در دل همه جا کرده. در زمین فوتبال هم، از او بی‌اخلاقی ندیده‌ایم. حداقل در این چند سالی که برای تیم ملی بازی می‌کند، همواره اخلاق را در زمین رعایت کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش حتی بعد از سفت‌ترین خطاها، به بازیکن حریف حمله نمی‌کند و نقشی که در زمین بازی می‌کند، نقش یک انسان مثبت و با اخلاق است. با این پیش زمینه، وقتی طرفداران حرف‌های دیروز سرمربی آلکمار را درباره جهانبخش خواندند، بهت‌زده شدند. همه از خود می‌پرسیدند آیا او دارد واقعاً درباره بازیکن ایرانی‌‌اش حرف می‌زند؟ جهانبخش در سال‌های حضور در هلند هم همواره چهره‌ای مثبت و محبوب بوده است. وقتی در نایمخن بازی می‌کرد، اینقدر محبوب بود و دوست‌داشتنی که در روز خداحافظی‌‌اش، هواداران با اشک او را بدرقه کردند. این یعنی جهانبخش از همه نظر، فوق‌‌العاده است. در آلکمار هم علیرضا، به همین محبوبیت رسید. او همیشه در زمین بازی سفت و سخت بازی می‌کند و در این باشگاه هم بسیار موفق بوده است.

 

پس از بازی این هفته آلکمار با «رودا کرکراد» بود که سرمربی آلکمار از او انتقاد کرد و گفت: «جهانبخش می‌تواند چنین کارهایی را (نگه‌داشتن توپ در کناره‌ها) در تمرین انجام دهد. ما سرگرمی‌های زیادی در تمرین داریم و بنابراین به این کارها در زمین بازی نیازی نداریم.»


البته نگه داشتن توپ در کناره‌ها، کاری است که خیلی از بازیکنان برای حفظ نتیجه می‌کنند و نمی‌توان گفت جهانبخش با این کار قصد داشته تا بازیکنان حریف را تحقیر کند. از حرف‌هایی که سرمربی آلکمار به زبان آورد، این برداشت را می‌شد کرد.


علیرضا اما در این‌باره به خبرورزشی توضیحاتی می‌دهد و می‌گوید: «من هرگز قصد تحقیر بازیکنان حریف را نداشتم. نه در گذشته و نه حالا، قصد تحقیر هیچ بازیکنی را در زمین بازی نداشته و ندارم. همیشه در زمین سرم به کار خودم است و دنبال چنین مسائلی نیستم.» جهانبخش با اشاره به برداشت‌هایی که حرکات او در زمین شده، توضیح می‌دهد: «شاید در لحظه‌ کاری کرده باشم که چنین سوء‌برداشتی از آن شده است ولی من هیچ‌وقت دنبال این مسائل نیستم.»

 

جهانبخش همچنین می‌گوید: «همیشه تلاش کرده‌ام که به بازیکنان و تیم حریف احترام بگذارم. فکر می‌کنم در بازی‌های ملی هم این مسئله را نشان داده‌ام و هواداران خود این را به چشم دیده‌اند.» چهره محبوب تیم ملی حرف‌های خود را این‌طور تمام می‌کند: «هیچ‌وقت مغرور نشده‌ام و نخواهم شد. همیشه احساس کردم اگر کار مثبتی در زمین بازی انجام داده‌ام وظیفه‌ام بوده و دلیلی ندارد به خاطرش مغرور شوم.»


بی شک یکی از دلایلی که باعث شد سرمربی آلکمار یعنی فان‌د‌بروم عصبانی شود، مساوی مقابل تیم ضعیف رودا کرکراد بود. بی‌شک اگر این بازی با برد آلکمار همراه می‌شد سرمربی این تیم هرگز این‌گونه به جهانبخش نمی‌تاخت اما شکست آنها باعث شد تا دبروم با این حرف‌ها به نوعی شکست را به گردن علیرضا بیندازد!

خبرورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم