Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا- جشن اتمام گازرساني به روستاهاي کبودرآهنگ با بهره مندي روستاهاي بخش گل تپه اين شهرستان از نعمت گاز، در ششمين روز از دهه فجر برگزار شد.

استاندار همدان شامگاه سه شنبه در ديدار با مردم روستاي ايلانلو بخش گل تپه کبودرآهنگ، گفت: دهه فجر امسال 6 روستاي محمود آباد، داليجو، جگنلو، کهريز بابا حسين، علي آباد و ايلانلو از توابع کبودراهنگ گازدار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدناصر نيکبخت بيان کرد: سه ايستگاه گاز با اعتباري افزون بر 37 ميليارد و 700 ميليون ريال به همراه 459 عدد انشعاب در اين روستاها نصب شده است و با اجراي اين طرح ها 515 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
وي اظهارکرد: تلاش مديرعامل و کارکنان شرکت گاز همدان براي گازرساني به همه روستاهاي استان و فراهم کردن زمينه جشن گازرساني به روستاهاي استان قابل تقدير است.
وي با بيان اينکه يکي از نعمات و برکات انقلاب اسلامي حاکم شدن مردم سالاري در جامعه است، افزود: مردمسالاري ديني زمينه انتخابات مسئولان از سوي مردم را فراهم کرده است.
وي يادآوري کرد: آيت الله موسوي اردبيلي پيش از انقلاب در روستاهاي بخش گل تپه حضور مي يافت که اين نشان دهنده علاقه و فطرت ديني مردم اين روستا و نقش آنها در پيروزي انقلاب است.
وي تاکيد کرد: مسئولان بايد همراه با خدمت رساني به مردم براي آنها به ويژه جوانان ساکن در روستاها زمينه اشتغال را نيز فراهم کنند تا شاهد مهاجرت از روستاها نباشيم.
استاندار همدان اظهارکرد: 15 هزار ميليارد ريال تسهيلات اشتغال به اين استان تخصيص يافته که بخش زيادي از اين تسهيلات براي ايجاد اشتغال در روستاها است.
نيکبخت از فرماندار شهرستان کبودرآهنگ خواست زمينه بهره گيري روستائيان از اين تشهيلات را فراهم کند تا شاهد رونق اشتغال در مناطق روستايي باشيم.
238 طرح با اعتبار يک هزار و 120 ميليارد ريال و اشتغالزايي دائم براي 275 جوياي کار دهه فجر امسال در کبودرآهنگ بهره برداري و کلنگ زني مي شود.
7526/2090
خبرنگار: عليرضا جهانگيري**انتشار دهنده: سعيد زارع کندجاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت