Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن تولد 30 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان میامی با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات کانون پرورش وفکری میامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان،  مراسم جشن تولد کودکان ایتام با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان میام برگزار شد که در این برنامه شاد و مفرح30 کودک یتیم متولد بهمن ماه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی اصغری، مدیر کمیته امداد میامی در این مراسم گفت: 635 حامی برای 114 یتیم شهرستان میامی در طرح اکرام ایتام وجود دارد که به طور متوسط هر یتیم 5 حامی دارد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون درآمد طرح اکرام ایتام بالغ بر 158 میلیون تومان بوده که این درآمدها به نیامندان تحویل داده شده است.

به گفته اصغری؛ در مجموع طرح محسنین و شفا 100 کودک حمایت می شود که در مجموع 454 حامی از این کودکان حمایت می کنند و درآمد این دوطرح نیز مبلغی بالغ بر103میلیون تومان بوده است.

در پایان مراسم، 2 کیک بزرگ تولد بریده شد و به متولدین بهمن ماه به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید گمنام وارد یزد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده یزدی‌ها وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

جمع کثیری از مسئولان، خانواده‌های شهدا و قشر‌های مختلف مردم در این مراسم حضور پرشوری داشته و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

بدین مناسبت، ساعت ۲۰ امشب مراسمی با حضور پیکر این شهید در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری یزد برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید گمنام نیز ساعت ۲۰ فردا جمعه همزمان با برگزاری یادواره شهدای فیروزآباد در گلزار شهدای اشکذر برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه به سمت پارک بزرگ اشکذر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد