Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ سری آ ایتالیا اعلام کرد که با قراردادی سه ساله، حق پخش بازی های خود را بین سال های 2018 تا 2021 به یک گروه کاتالان به نام مدیا پرو فروخته است. 

طرفداری - شرکت تجاری مدیا پرو، موفق شده در خرید حق پخش بازی های سری آ، اسکای و مدیاست را شکست دهد. آنها قرار است سالیانه 1.05 میلیارد یورو به سازمان لیگ ایتالیا بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قبلی سازمان لیگ ایتالیا با اسکای و مدیاست بود و این دو غول رسانه ای، بین سال های 2015 تا 2018، سالیانه 945 میلیون یورو می پرداختند. سازمان لیگ ایتالیا برای حق پخش بازی هایش 1.05 میلیارد یورو طلب کرده بود و پس از آنکه با اسکای و مدیاست به توافق نرسید، شرکت مدیا پرو با 1000 یورو بیشتر از خواسته آنها به توافق رسید.

همچنین حق پخش بین المللی بازی های سری آ در ماه اکتبر به کمپانی IMG و رای اسپورت فروخته شد. رقم آن قرارداد سالیانه 371 میلیون یورو است و مدت این قرارداد نیز سه ساله است. این رقم یعنی چیزی نزدیک به دو برابر شدن حق پخش بین المللی سری آ. 

شرکت کاتالان مدیاپرو، در حال حاضر همچنین حق پخش بازی های لیگ اسپانیا را خریداری کرده و قصد دارد یک شبکه جدید مخصوص بازی های سری آ تاسیس کند. در حال حاضر حق پخش بازی های بوندس لیگا 1.16 میلیارد یورو و بازی های لیگ اسپانیا 1 میلیارد یورو است و این سه لیگ تقریبا در یک رده هستند. با این حال قرارداد لیگ برتر انگلیس سالیانه 1.95 میلیارد یورو است که اختلاف فاحشی با سه لیگ دیگر معتبر اروپا دارد. همچنین حق پخش لیگ فرانسه، سالیانه 726 میلیون یورو است. 

اسکای در بیانه ای اعلام کرده که پیشنهاد گروه کاتالان مدیا پرو غیر قابل قبول است و باید مذاکرات با آن ها قطع شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟

رم تمریناتش را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد.

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود. در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۰ - بایرلورکوزن ۲؛ ژابی پایتخت ایتالیا را فتح کرد