Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز (چهارشنبه 18 بهمن) در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، به شرح زیر است:

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شبانه از عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی/صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود

ساعاتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی و تنبیه این رژیم به دلیل حمله تروریستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق خبر داد و در همین ارتباط جمعی از دانشجویان و همچنین مردم تهران با حضور در مقابل درِ اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، حمایت کردند.

بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ تعدادی از دانشجویان و همچنین مردم تهران با حضور و تجمع در مقابل درِ اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به  کنسولگری ایران در دمشق، حمایت کردند.

جمعیت حاضر شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من‌الذله»، «ما ملت امامیم، آماده قیامیم»، «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش» سر می‌دادند.

افراد حاضر در این تجمع همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن‌ها عباراتی از جمله «اسرائیل مرگت مبارک»، «نصر من الله و فتح قریب»، «مرگ بر اسقاطیل»، «القدس لنا»، «#وعدالصادق» نوشته شده بود.

همچنین حمعی از مردم قم در دفاع از حملات پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.این تجمع مردمی امشب ساعت ۱:۲۰ به وقت شهادت حاج قاسم سلیمانی در صحن امام رضا علیه السلام در حرم کریمه اهل بیت آغاز شد.

صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود

مهدی فضائلی گفت: صدای اصابت ‎سیلی ایران به چهره کریه دولت خبیث و کودک‌کش صهیونیستی امشب شنیده می‌شود.

مهدی فضائلی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «ایران قوی»، «انتقام» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، نوشت:

«امشب صدها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار می‌مانند تا صدای اصابت ‎سیلی ایران را به چهره کریه دولت خبیث و کودک‌کش صهیونیستی بشنوند.»

وعده صادق محقق شد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و مدیرمسئول روزنامه «ایران»، به شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، واکنش نشان داد.

احسان صالحی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصویر صفحه نخست شماره ۲۶ فروردین روزنامه ایران، نوشت:

«آغاز تنبیه متجاوز.
وعده صادق رهبر حکیم و مقتدر انقلاب محقق شد.
صوت آسمانی و غرورآفرین شهید سلیمانی امشب در گوش جان هر انسان آزاده طنین‌انداز است: جنگ را شما شروع می‌کنید اما ما به پایان می‌رسانیم.»

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ابتکارات دلاورانه یمن معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم می‌زند
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • مقابله پدافند هوایی صهیونیست ها با پهپادهای شلیک شده به سمت ایلات + فیلم
  • شنیده شدن صدای انفجار در ایلات | اسرائیل: گنبد آهنین یک پرتابه را در حریم هوایی رهگیری کرد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • حمایت شبانه از عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی/صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود
  • (ویدئو) شنیده شدن صدای پهپاد‌های انتحاری در استان‌های غربی کشور
  • صدای اصابت سیلی ایران امشب شنیده می‌شود
  • ببینید | شنیده شدن صدای پهپادهای انتحاری در اقصی نقاط استان‌های غربی