Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکترصادق عباسی شاهكوه مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت كه در معيت وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح پروژه های ارتباطی به استان خراسان جنوبی سفر كرده بود از مراكز ارتباطی شركت بازديد كرد.

وی همچنين در نشستی صميمانه با كاركنان اداره كل ارتباطات زيرساخت استان خراسان جنوبی ضمن تشريح برنامه های شركت ارتباطات زيرساخت به سوالات آنان در اين خصوص پاسخ گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين سفر ۳۳۴ پروژه ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال ازجمله طرح های ارتباطی شركت ارتباطات زيرساخت با اعتباری به ميزان ۲۸/۸ ميليارد ريال در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

 انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی و محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال شرق از مرکز داده سازمان فاوای شهرداری مشهد بازدید کردند و در خصوص نحوه استفاده از ظرفیت قطب مرکز داده شرق کشور واقع در یکی از مناطق بین دو شهرستان مشهد و طرقبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این بازدید محمدرضا سمیعی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، پیشنهاد ابلاغ تعرفه‌های استفاده از امکانات قطب‌های مرکز داده را ارائه کرد. همچنین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مراحل انعقاد قرارداد با پنج اپراتور معرفی شده برای اجرای پروژه ارائه سرویس اینترنت به منازل و کسب و کارها از طریق فیبر نوری (موسوم به FTTx) در شهر مشهد نیز بررسی و موضوعات فی مابین مطرح شد.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری منطقه اقتصادی بیرجند برای اشتغال در قاینات
  • طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی
  • شوتی‌ها باز هم حادثه آفریدند/ جان باختن یک نفر در سانحه رانندگی
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)