Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در مهدیشهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری، درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشتن یاد و خاطره تمامی عزیزانی که برای این نظام و انقلاب خون خود را نثار کردند تا این انقلاب پیروز شود و همچنان سرافراز و پاینده بماند، یادواره 123 شهید و 7 لاله گمنام شهر مهدیشهردر ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یادواره شهدای شهر مهدیشهر به همت پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری این یادواره جمعه 20 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) مهدیشهر است.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، امیر پوردستان معاون ارتش جمهوری اسلامی ایران را سخنران و مهمان ویژه این یادواره دانست.

ذوالفقاری ادامه داد: در یادواره شهدای مهدیشهر، مسئولین شهرستان، روحانیون، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران،  بسیجیان، عشایر، اصناف و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همچنین مهران پورطاهریان از مداحان مطرح شهرستان مهدیشهر نیز در این یادواره با مداحی در وصف شهدا و اهل بیت(ع)، حال و هوای معنوی به مراسم خواهد داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یادواره شهدای هنرمند شهرستان بوانات با محوریت بزرگداشت شهید غلامعباس ملک مکان شهید شاخص بسیج هنرمندان در تالار پرنیان بوانات برگزار شد.

شهید غلامعباس ملک مکان همکار شهید سید مرتضی آوینی در تهیه و تولید فیلم خان گزیده ها بود که ظلم و ستم خوانین را نسبت به روستاییان و عشایر فارس به خصوص حوزه آباده، بوانات، فیروزآباد در سال ۱۳۵۹ به تصویر کشیده بود. 
اجرای نمایش بخشی از مستند خان گزیده‌ها و زندگی شهید، خاطره گویی هم رزم شهید ملک مکان، اجرای سرود دانش آموزان مدرسه حضرت زهرا، غبارروبی از قبر شهید در گلزار شهدای روستای قنات ملک، تجلیل از خانواده‌های شهدا و هنرمندان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کتاب  از برنامه‌های این همایش بود.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از مهدیشهر
  • اجرای گروه سرود «وصال یار رشت» در یادواره سردار شهید زاهدی
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم