Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران تضعیف روحیه انقلابی را از مهمترین فتنه های دشمن دانست و گفت: دشمن با تغییر سبک زندگی مردم و ترویج ضد ارزش ها درصدد تضعیف روحیه انقلابی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران شب گذشته (17 بهمن) در ویژه برنامه تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی که درمهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه یک فرصت برای بازخوانی ریشه های فاطمی انقلاب اسلامی است و انتظار می رود در این زمینه بیش از پیش تبیین گری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) که از ذریه پاک فاطمی است توانست پس از 2 هزار و 500 سال حکومت شاهنشاهی در ایران، طاغوت را کنار زده و اسلام ناب را احیا کند.

 

حجت الاسلام محمودی بابیان اینکه خدا به انقلاب اسلامی ایران برکت بخشید، تصریح کرد: امروز در حالی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که مردم با مقاومت و پایداری خود طی این سال ها ایران را به کشوری قدرتمند تبدیل کرده اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز حرکت الهی امام راحل مرزهای جغرافیایی کشور را در نوردیده و به کشورهای غربی و شرقی نفوذ پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر بازخوانی بیش از پیش اندیشه های امام خمینی (ره)، بیان داشت: نوک پیکان حملات دشمن به شخصیت امام راحل است از همین رو باید شخصیت این الگوی الهی را برای نسل جوان بخوبی تبیین کرد که متاسفانه در این حوزه کم کاری صورت گرفته است.

 

وی بابیان اینکه مکتب امام راحل مکتبی پویا و زنده است، افزود: مکتب امام برگرفته از مکتب عاشورا و فاطمیه است از همین رو کهنه نمی شود.

 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به توطئه های دشمن، تضعیف روحیه انقلابی را از مهمترین این فتنه ها برشمرد و گفت: بیش از 250 شبکه ماهواره ای در صدد ترویج ضد ارزش ها در جامعه است و اعتقادات و باورهای دینی مردم را نشانه گرفته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فاسد نمایی و فاسدسازی نظام و شبکه سازی در فضای مجازی را از دیگر توطئه های دشمن دانست و اظهار کرد: باید تا می توان در تصمیم گیری های فرهنگی جامعه دقت نظر داشت و به مقوله هایی همچون عفاف و حجاب بیش از پیش توجه کرد.

 

محمودی بابیان اینکه فساد برخی از مسئولان نباید به پای نظام اسلامی نوشته شود، گفت: انتقاد ما از دستگاه های مربوطه این است که چنانچه از سوی مدیری فسادی سر بزند با وی برخورد قاطع شود تا امید در جامعه به یاس تبدیل نشود.

 

وی بابیان اینکه آزادی مطلق فضای مجازی در کشور یک ظلم است، خاطرنشان کرد: باید مسئولان نظارت بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند چراکه دشمن با شبکه سازی در این حوزه در پی توطئه بزرگی علیه کشور است.

 

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: مردم کشور با راهپیمایی باشکوه خود در 22 بهمن جواب تمام توطئه های دشمن را می دهند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید