Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:15:27 GMT

2 قاتل فراری پس از یک سال در رودبار جنوب دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۲۸۵۳

2 قاتل فراری پس از یک سال در رودبار جنوب دستگیر شدند

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری 2 قاتل فراری پس از یک سال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی رودبار جنوب 2 قاتل فراری که از یک سال قبل به اتهام 2 فقره قتل مسلحانه تحت تعقیب بودند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در پی وقوع 2 فقره قتل در سال 96 در رودبار جنوب، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: به علت فرار این 2 قاتل به شهرستان های مختلف و تغییر متوالی محل اختفای این 2 نفر، اقدامات پلیسی به منظور شناسایی و دستگیری آنها با کندی انجام می شد.
وی ادامه داد: سرانجام بعد از یک سال تلاش شبانه روزی پلیس و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت محل اختفای متهمان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب اظهار کرد: ریشه بسیاری از قتلها ناتوانی در کنترل خشم و نتیجه یک نزاع ساده و اولیه است.
وی ادامه داد: آموزش توانایی در کنترل خشم از اصول مهمی است که نهادهای متولی امر باید نسبت به نهادینه کردن این آموزش ها در بین قشر جوان اقدام کنند.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری