Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا:زهرا با هرکسی دوست می شد مورد سو استفاده جنسی قرار می گرفت تا اینکه..! آفتاب‌‌نیوز : همه هستی و زندگی ام را در آشنایی های خیابانی از دست دادم درحالی که فکر می کردم این گونه ارتباطات پنهانی به عشق و محبت می انجامد و من می توانم با کسی که بیشتر دوستم دارد ازدواج کنم اما متاسفانه هر بار مورد سوء استفاده های جوانان هوسران قرار گرفتم و اکنون دیگر امید به ازدواج را هم از دست داده ام چرا که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
دختر 21 ساله  به نام زهرا که با موها و ابروهای تراشیده وارد کلانتری شده بود درحالی که عنوان می کرد از همه اتفاقات و اعمال گذشته ام بسیار پشیمان هستم به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و به کارشناسی اجتماعی کلانتری  گفت: در خانواده ای بزرگ شدم که مادرم عقب ماندگی ذهنی دارد و پدرم نیز از ضریب هوشی پایینی برخوردار است.
 ازدواج آن ها موجب شد تا برادرم نیز که از من بزرگ تر است عقب مانده ذهنی به دنیا بیاید. به خاطر شرایط خاص خانواده ام مردم می ترسیدند منازلشان را به ما اجاره بدهند اگرچه پدرم کارگر یک کارخانه است و حقوق مناسبی هم دارد اما مالکان منازل پس از برخورد با مادر و برادرم از ثبت قرارداد خودداری می کردند. به خاطر همین مشکلات مجبور شدیم در منزل پدربزرگم زندگی کنیم. 
با آن که همواره در مدرسه به خاطر شرایط خاص پدر و مادرم تحقیر می شدم و مورد تمسخر دانش آموزان قرار می گرفتم اما تا کلاس سوم راهنمایی ادامه تحصیل دادم این درحالی بود که مادرم نمی توانست به درستی کارهای منزل را انجام بدهد و پدر بزرگ و مادر بزرگم هم به دلیل کهولت سن نمی توانستند به او کمک کنند بنابراین من ترک تحصیل کردم و برای کمک به مادرم در خانه ماندم .تصمیم به ارتباطات خیابانی گرفتم و در طول چند سال گذشته با چندین نفر ارتباط برقرار کردم. 
من برای رفت و آمد با دوستان خیابانی ام مشکلی نداشتم چرا که پدرم معمولا سرکار بود و پدر بزرگ و مادر بزرگم نیز به خاطر بیماری های ناشی از کهولت سن همواره در بستر بودند و کاری به کارم نداشتند. آن روزها فکر می کردم ارتباطات پنهانی در نهایت منجر به عشق و دوست داشتن می شود و من می توانم خلاء های عاطفی ناشی از کمبود محبت را در کنار آن ها جست وجو کنم ولی پسران هوسران تنها مرا بازیچه هوس های خود قرار دادند و بدین ترتیب مورد سوء استفاده قرار گرفتم به طوری که هستی ام را از دست دادم و همه آرزوهایم به باد فنا رفت تا این که سال گذشته در صف نانوایی با پرویز آشنا شدم و به صورت تلفنی با یکدیگر ارتباط داشتیم.
حدود 2 ماه بعد از این ماجرا پرویز مرا به باغ یکی از دوستانش دعوت کرد و دوباره مورد سوء استفاده قرار گرفتم او قول ازدواج به من داده بود به همین خاطر هم مجبور بودم به خواسته هایش تن بدهم اما چند شب قبل پرویز در نیمه های شب به سراغم آمد و با یکدیگر بیرون رفتیم وقتی سپیده دم به منزل بازگشتم پدرم که متوجه موضوع شده بود به شدت کتکم زد و با تراشیدن موهای سروابروهایم، پاهایم را نیز با زنجیر بست. حالا که فهمیدم پرویز هم قصد ازدواج با مرا ندارد از کارهای گذشته ام پشیمانم اما ..ركنا 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر

مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید در اینستاگرام به عکس‌های جعلی دخترش واکنش نشان داد. نادره حکیم الهی با اشاره به عکس ساخته شده با هوش مصنوعی از خود و دخترش با عنوان عیادت او از دخترش نوشت :

عکس و ولش کن کامنتارو بخون بخند شاد بشی

این نشون میده برای وقیحانه‌ترین دروغ‌ها همیشه مشتری هست 

زیادم سخت نگیر موجه زیرپوستی اعلام کردم کسی نترسه

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تقویت کننده موی مردانه
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی