Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@08:16:34 GMT

بهترين لپ‌تاپ‌هاي گيمينگ دنيا

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۳۰۷۸

بهترين لپ‌تاپ‌هاي گيمينگ دنيا

خبرگزاري آريا - وب سايت آي تي رسان: وسيله بازي دقيقا به اندازه خود بازي جذابيت دارد! در گذشته‌اي نه چندان دور لپ‌تاپ‌هاي گيمينگ اغلب فانتزي بودند؛ اگر شما به اندازه کافي هزينه مي‌کرديد مي‌توانستيد لپ‌تاپي بخريد که شايد قادر به اجراي اکثر بازي‌هاي جديد بود؛ اما هنوز هم مي‌بايست با يک سري از مسايل دست به گريبان مي‌شديد؛ از پايين آمدن کيفيت بازي گرفته تا کنار آمدن با عمر باتري وحشتناک!
يک لپ‌تاپ گيمينگ هنوز هم هزينه قابل توجهي روي دست شما مي‌گذارد اما مشکلات آن به مراتب کمتر از قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به دنبال خريد يک لپ‌تاپ به منظور بازي کردن و انجام کارهاي خودتان هستيد ادامه مطلب را بخوانيد تا با 6 گزينه ارزشمند در برابر قيمت آشنا شويد:
Asus ROG Strix GL502VS

اگر به دنبال چيزي قابل حمل‌تر از يک لپ‌تاپ 17 اينچي هستيد، لپ‌تاپ 15 اينچي ROG Strix GL502VS يک گزينه مناسب به شمار مي‌رود و طبق بررسي وبسايت PC Gamer، در مجموع بهترين انتخاب به عنوان يک لپ‌تاپ گيمينگ است. جاي تعجب نيست اگر عواملي مانند قدرت زياد و قابليت حمل بالا با ويژگي طول عمر باتري در تضاد باشند؛ PC Gamer مي‌گويد که شما مي‌توانيد فقط يکي دو ساعت از باتري اين لپ‌تاپ‌ انتظار داشته باشيد؛ حتي اگر با آن بازي نکنيد!
قيمت: 1700 دلار
Acer Predator 17

لپ‌تاپ گيمينگ بعدي که البته براي هر منظور ديگري هم مناسب است، Predator 17 نام دارد و توسط کمپاني نام‌آشناي Acer توليد شده است. اين لپ‌تاپ انتخاب اول وبسايت Wirecutter محسوب مي‌شود و از آن با عنوان ” بهترين کارايي در برابر قيمت، بدون هيچ نقص مهم ” ياد مي‌کند. در واقع اين دستگاه ارزان قيمت نيست اما در برابر هزينه پرداختي، يک نمايشگر 17/3 اينچي فوق‌العاده و ويژگي‌هاي مناسب گيمينگ از قبيل صفحه کليد با نور پس زمينه کاملا قابل برنامه‌ريزي و سيستم خنک کننده کارآمد را به دست مي‌آوريد (چيزي که متاسفانه بر اساس بررسي Wirecutter با سر و صداي نسبتا بلند فن‌ها همراه است).
قيمت: 1857 دلار
Dell Inspiron 15 7000

ممکن است لپ‌تاپ‌هاي Alienware کمپاني Dell براي استفاده در محل کار و دانشگاه مناسب نباشند اما دور از انتظار نيست که دستگاه‌هاي برند Inspiron اين شرکت براي کاربردهاي شغلي و تحصيلي کاملا مناسب باشند. يکي از جديدترين لپ‌تاپ‌هاي اين سري، Inspiron 15 7000 است که بسياري از وبسايت‌ها (از جمله CNET و Wirecutter) آن را يک دستگاه ارزشمند مي‌دانند. با خريد اين لپ‌تاپ به مبلغي کمتر از 1000 دلار مي‌توانيد يک پيکربندي عالي داشته باشيد که مي‌تواند با سيستم‌هاي بزرگ‌تر رقابت کند، در حالي که مزايايي همچون قابليت حمل خوب و باتري عالي را هم به همراه دارد.
قيمت: 900 دلار
Razer Blade

در حالي که اکثر گيمرها با اندکي بهبود قابليت حمل در کنار عملکرد بالا خوشحال مي‌شوند، عده ديگري هم هستند که همه چيز را تا جاي ممکن باريک‌تر و سبک‌تر دوست دارند. لپ تاپ 14 اينچي Razer Blaze مناسب اين گروه است و وبسايت CNET آن را مک‌بوک پروي لپ‌تاپ‌هاي گيمينگ مي‌داند. البته اين ويژگي با بالا رفتن نسبي قيمت و محدوديت گزينه‌هاي پيکربندي در مقايسه با اکثر دستگاه‌هاي رقيب همراه است اما اگر اين چيزها براي‌تان اهميتي ندارد مي‌توانيد کارايي زيادي را از اين لپ‌تاپ جمع و جور و رده بالا انتظار داشته باشيد.
قيمت: 1900 دلار به بالا
MSI GT83VR Titan SLI

ممکن است لپ‌تاپ گيمينگ GT83VR از لحاظ وزن و اندازه به کامپيوترهاي قابل حمل ساليان پيش شباهت داشته باشد اما به خوبي مي‌تواند نقش يک جايگزين مناسب را براي کامپيوتر دسکتاپ شما ايفا کند. همچنين مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد که در اجراي هيچ‌يک از بازي‌ها نااميدتان نخواهد کرد. با پرداخت قيمت نجومي اين لپ‌تاپ يک پيکربندي قدرتمند شامل دو پردازنده گرافيکي GeForce GTX 1080، يک صفحه نمايش بزرگ و باکيفيت 18/4 اينچي و يک صفحه کليد کامل مکانيکي را به دست مي‌آوريد اما يادتان باشد که زياد از پريز برق دور نشويد!
قيمت: 4105 دلار به بالا
Alienware 17 R4

Alienware (از زيرمجمعه‌هاي کمپاني Dell) به مدت بيش از 20 سال است که از برندهاي محبوب گيمرها محسوب مي‌شود و شهرتش را تا امروز نيز حفظ کرده است. لپ‌تاپ Alienware 17 R4 تاکنون توسط وبسايت‌هايي مانند PCMag و CNET بررسي شده و مورد تاييد قرار گرفته است. اين لپ‌تاپ با پيکربندي پايه‌اي خود نسبتا ارزان قيمت بوده اما به مانند بسياري ديگر از لپ‌تاپ‌ها هنگامي ‌که شروع به افزودن ويژگي‌هاي رده‌بالا از جمله سازگاري با VR نماييد قيمتش افزايش مي‌يابد.
قيمت: 1400 دلار به بالا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تنش‌های خاورمیانه قیمت نفت را افزایش داده، اما بالا رفتن ارزش دلار و نرخ تورم در آمریکا احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده و مانع بالا رفتن بیش از حد قیمت نفت شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۸ سنت معادل ۰.۳۴ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۸۵ سنت معامله می‌شود.

نگرانی در مورد عرضه نفت در ادامه تنش‌های خاورمیانه از قیمت آن حمایت می‌کند.

بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت هرگونه حکمی از سوی دیوان کیفری بین المللی که در حال تحقیق در مورد حمله هفتم اکتبر حماس به رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به غزه است، هیچ تاثیری بر اقدامات این رژیم ندارد، اما می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح را در روز پنج شنبه و علی رغم هشدار متحدانش در مورد تلفات بالا در این منطقه آغاز کرد.

تحلیلگران عقیده دارند این عوامل ژئوپلیتیکی تاثیر تورم بالا را خنثی کرده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز گذشته منتشر شد نشان داد تورم در این کشور در ۱۲ ماه منتهی به ماه مارس، ۲.۷ درصد افزایش داشته که بالاتر از هدف بانک مرکزی این کشور است.

انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس خود در هفته آینده ثابت نگه دارد.

این اطلاعات اقتصادی نشان می‌دهد نباید به این زودی‌ها منتظر پایین آمدن نرخ بهره بود.

در این بین، ارزش دلار به بالاترین رقم در برابر ین طی ۳۴ سال گذشته رسیده که یکی از دلایل آن بالا رفتن نرخ تورم بوده است.

از طرف دیگر، هیثم القیس، دبیرکل اوپک گفت پایان نفت به این زودی‌ها فرا نمی‌رسد. سرعت تقاضا برای انرژی تا حدی است که انرژی‌های جایگزین نمی‌توانند جای نفت را بگیرند؛ بنابراین تمرکز باید بر کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای باشد نه استفاده از نفت.

دیگر خبرها

  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد