Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید باباخانی در گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطر شهدای انقلاب در یادواره شهدای انقلاب به‌ویژه شهید اسحاق احسان‌فر، از شهدای انقلاب اسلامی شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه مبارک فجر، بیان کرد: آنچه امروز مهم است و شهدا و مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان انتظار دارند، این است که درس خود را بخوانید و این‌گونه در دفاع از انقلاب در صحنه حاضر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گرامیداشت شهدا برای این است که ما مسیر شهدا را فراموش نکنیم و بدانیم که اگر امروز در امنیت و آسایش هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و در مدرسه که محل تعلیم و تربیت است باید این فرهنگ غنی ترویج و تشریح شود تا دشمنان در جنگ نرم که اعتقادات شما را هدف قرار داده‌اند ناکام بمانند و نیاز امروز جامعه ما معنویت همراه با دانش برای رشد و تعالی انقلاب است.
همچنین حلقه صالحین واحد امیدان شهید احسان‌فر با حضور در گلزار مطهر شهدا بر مزار این شهید دوران انقلاب حاضر شدند و از خاطرات خواهر این شهید بهره بردند.
خواهر شهید با تأکید بر شجاع و نترس‌بودن شهید و علاقه به امام و اسلام عزیز تأکید کرد: اگر می‌خواهید دنباله‌رو شهدا باشید و به سخنان شهدا که در سیره و وصیت‌نامه خود بیان کرده‌اند عمل کنیم که راه سعادت و پیشرفت کشور ما و نظام اسلامی ما این است.
شهید اسحاق احسان‌فر متولد سال ۱۳۳۵ گرگان است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ در شاهرود به دست مزدوران رژیم ستم‌شاهی درحالی‌که مجرد و کارگر ذوب‌آهن بود شربت شهادت نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند، برای همه ما شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد، شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرئت تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است صبح امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

کد خبر 750699

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار