Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این برنامه در ابتدا مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر بیارجمند به شهدای این بخش اداری احترام کرده و در ادامه با امام جمعه بیارجمند دیدار و گزارشی از فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی اجرا شده در شهرستان و بخش بیارجمند را ارائه نمودند و در ادامه پروژه آسفالت و بهسازی پارک شاهد به همت شهرداری بیارجمند افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتتاح تعریض و روکش آسفالت محور بیارجمند – خانخودی به همت اداره راه و ترابری، افتتاح پروژه بهسازی جدول کشی و آسفالت گلزار شهدای خانخودی به همت دهیاری و بنیاد مسکن، کلنگ زنی روکش آسفالت محور بیارجمند – بردسکن به طول ۱۰ کیلومتر به همت اداره راه و ترابری و کلنگ زنی و آغاز علملیات نهالکاری و بیابان زدایی در روستای دستجرد به همت منایع طبیعی انجام شد.
ملاقات عمومی مردمی مسئولین در روستای دستجرد از دیگر برنامه‌های معاون فرماندار شهرستان شاهرود و هیئت همراه به بخش بیارجمند بود.
لازم به ذکراست معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود شب گذشته با حضور در محفل قرآنی شهر بیارجمند در جمع مردم این شهر یه سخنرانی پرداخت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دولت را در شهرستان و این بخش تشریح کرد و بر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آماده‌سازی و بهره‌برداری مسیر دسترسی «ائل داغی» به «آجی چای» ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، سامان احمدزاده صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به همراه مدیرعامل سازمان عون بن علی و شهردار منطقه یک تبریز در بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای این سازمان اظهار کرد: پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای در راستای اجرای دستور شهردار تبریز مبنی بر اتصال کوه عینالی (ائل داغی) به آجی چای و سپس جاده آناخاتون در حال احداث است.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران سازمان عون بن علی و استقرار ماشین آلات و اکیپ های عمرانی در این محل، امیدواریم طی یک ماه آینده شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایمنا، پروژه مسیر دسترسی ائل داغی به آجی چای با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و به طول سه کیلومتر، جاده پارک پیوند را به آجی چای و در نهایت جاده آناخاتون متصل می‌کند.

کد خبر 749612

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳