Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:29:43 GMT

دستگیری ۲ سارق مغازه در شهرستان اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۳۵۴۶

دستگیری ۲ سارق مغازه در شهرستان اسدآباد

اسدآباد - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۲ سارق مغازه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ اسماعیل جمشیدی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت لوازم تعویض روغنی توسط ۲ نفرسارق، ماموران کلانتری ۱۲ جانبازان بلافاصله در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی بررسی ها مشخص شد ۲ نفر با یک دستگاه خودرو سواری به مغازه تعویض روغنی به منظور سرویس خودرو مراجعه، از غفلت مالک آن استفاده کرده و تعدادی اجناس مغازه از جمله ۲ عدد انباری اگزوز و ۴ گالن چهارلیتری روغن به مارک های مختلف را در خودرو پنهان می کنند.

جمشیدی ادامه داد: طبق اظهارات شاکی، بعد از خاتمه سرویس خودرو، مالک متوجه کسر تعدادی از اموال مغازه شده و مراتب را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام می کند.

سرهنگ جمشیدی گفت: در بازرسی های صورت گرفته از متهمان، مبلغ ۵۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال چک پول و وجه نقد تقلبی، ۲ عدد بی سیم دستی، یک ثوب کابشن مشکی رنگ ناجا با درجه ستوانیکمی، یک دستگاه نقطه زن گنج یاب و ۷ قطعه کارت شناسایی جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باغات از یک دستگاه خودرو سواری پژو محموله کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه اتو مسافرتی، ۳ دستگاه اتو بخار، آسیاب برقی، ۲۰ دست سینی، ۷ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۵ دستگاه میکسر مارکالکتریک، ۳ دستگاه آبسردکن، ۲ دستگاه سرخ کن، قابلمه، ۲ دستگاه اسپرسوساز دی سی و ۱۱ عدد فلاسک به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی