Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@07:47:19 GMT

تقابل کریمی با استقلال در بدترین زمان ممکن

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۳۶۶۶

تقابل کریمی با استقلال در بدترین زمان ممکن

به گزارش جهان نيوز، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه 6 دیدار برگزار می‌شود.

نگاهی به این مسابقات می اندازیم:

سایپا - ذوب آهن؛ نبرد ۶ امتیازی دایی و قلعه‌نویی
یکی از بازی های ویژه این هفته در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شود. نبرد تیم های دوم و چهارم جدول به اندازه کافی حساس و جذاب هست و نتیجه این بازی برای سایر مدعیان هم مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر حضور دو سرمربی اسبق تیم  ملی در این بازی می تواند جذابیت های این بازی را دوچندان کند. تقابل علی دایی با امیر قلعه نویی سرمربیان اسبق پرسپولیس و استقلال دیدنی خواهد بود. ذوب آهن اگر در این بازی پیروز شود همچنان در رده دوم جدول باقی می ماند ولی پیروزی سایپا این تیم را می تواند به امتیاز 38 برساند و نارنجی پوشان تهرانی هم به کسب سهمیه امیدوار شوند. تساوی این مسابقه به سود سایر حریفان خواهد بود. ذوب آهن هفته های متوالی است که پیروز شده و در دور برگشت بهترین تیم بوده بنابراین شاگردان علی دایی کار سختی مقابل تیم منسجم ذوب آهن دارند. 

بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال - سپیدرود رشت؛ تقابل آبی پوشان با کریمی عصیان‌گر!
آبی پوشان تهرانی باید به مصاف قرمزپوشان رشت بروند. علی کریمی در بدترین زمان ممکن مقابل استقلال قرار می گیرد. کریمی عصبانی و عصیان‌گر بعد از پیروز نشدن تیمش در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به زمین و زمان تاخت و همه را مقصر دانست! او حالا باید مقابل استقلال تیمش را پیروز کند تا بتواند سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کند. اگر شاگردان علی کریمی بتوانند استقلال را ببرند شانس صعود تا رده دوازدهم جدول را خواهند داشت البته استقلال تیم قدرتمندی است که بازیکنان با کیفیتی دارد. آبی پوشان تهرانی این هفته می خواهند جبران باخت مقابل ذوب آهن را بکنند و با یک پیروزی خانگی دوباره دل هواداران شان را شاد کنند. شفر در این بازی داریوش شجاعیان را به دلیل محرومیت و مهدی قائدی را بخاطر مصدومیت و حادثه تصادف در اختیار ندارد با این حال دست شفر بسته نیست هرچند غیبت شجاعیان می تواند روی شیوه بازی استقلال تاثیرگذار باشد زیرا او در هفته های اخیر یکی از محوری ترین بازیکنان تیمش بوده است.شفر در صورت گرفتن سه امتیاز استقلال را با دو پله صعود به رده چهارم می رساند. علی کریمی هم شاید بین پست‌های جنجالی‌ که در صفحاتش در فضای مجازی علیه مسئولان فوتبال می‌گذرد شاید فرصتی برای آنالیز استقلال هم داشته باشد! البته هواداران سپیدرود قطعا از کریمی پست جنجالی نمی‌خواهند بلکه آنها از سرمربی تیم شان پیروزی و امتیاز می‌خواهند تا تیم در لیگ برتر بماند!
در بازی رفت استقلال 2 بر یک سپیدرود را در رشت شکست داد.

پدیده - پارس جنوبی؛ پایان طلسم ناکامی؟
پارس جنوبی در 10 بازی اخیرش فقط یک برد داشته  و همین آمار باعث شد که این تیم به رده پنجم جدول سقوط کند اما رتبه پنجمی هم برای تیمی که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند عالی به نظر می رسد. پدیده هم که در ابتدای فصل جز مدعیان بود بعد از کسر 6 امتیاز از سوی فیفا دچار افت شد. هر دو تیم اکنون می خواهند به پیروزی برسند تا شرایط بهتری پیدا کنند. البته بر سر محل برگزاری این مسابقه چالشی بین دو تیم ایجاد شده  و مسئولان پارس جنوبی می‌گویند باید بازی در ورزشگاه امام رضا باشد اما مسئولان پدیده دوست دارند در ورزشگاه ثامن بازی کنند.
دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

پیکان - مشکی پوشان؛ شاگردان جلالی رنگ برد را می‌بینند؟
پیکان بعد از 10 هفته ناکامی در این هفته به دنبال برد است تا وضعیت بحرانی خارج شود بنابراین پیروزی مقابل آخرین تیم جدول نباید کار سختی باشد هرچند مشکی پوشان با چنگ و دندان مبارزه می کنند تا شاید بتوانند خودشان را در لیگ برتر حفظ کنند. با این حال مشکی پوشان از نظر بازیکنی و امکاناتی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند. پیکان اگر در این بازی پیروز شود حداکثر می تواند یک پله در جدول صعود کندو به رده هفتم برسد. مشکی پوشان اگر سه امتیاز را بگیرند از ته جدول تکان نمی خورند ولی به روزهای بعد امیدوار می شوند.
پیکان اگر نتواند از سد اخرین تیم جدول به سلامت بگذرد ممکن است تا رده دهم سقوط کند.
در بازی رفت مشکی پوشان 2 بر صفر بازنده شدند.

استقلال خوزستان - فولاد؛ دربی جنوبی برای بقا و نایب قهرمانی 
هفته گذشته فولاد مقابل تیم صنعت نفت آبادان نتوانست پیروز شود و در دقایق پایانی از شکست فرار کرد و این هفته هم باید به مصاف استقلال خوزستان برود تیمی که در خطر سقوط است و برای بقا تلاش می کند. شاگردان ویسی اگر نتوانند از فولاد عبور کنند وضعیت شان سخت تر از قبل خواهد شد. استقلال خوزستان اگر در این بازی پیروز شود از رده پانزدهم جدا خواهد شد فولاد خوزستان هم که یک بازی معوقه با پیکان دارد تلاش می کند همچنان خود را به رده دوم جدول لیگ برساند. دربی این هفته خوزستان جنگ بقا و نایب قهرمانی است.
دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

سپاهان - نفت تهران؛ جنگ ۶ امتیازی زردپوشان
سپاهان با منصور ابراهیم زاده ه مقابل پرسپولیس شکست خورد تا با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد. با این حال مدیران و مربیان سپاهان می گویند اصلا به سقوط فکر نمی کنند اما شواهد و جدول لیگ برتر نشان می دهد که حداقل روی کاغذ پر افتخارترین تیم ایران خطر سقوط به لیگ یک را باید جدی بگیرد. زرد پوشان اصفهانی این هفته باید نفت تهران را شکست بدهند. نفتی که خودش در خطر سقوط است و این مسابقه یک دیدار 6 امتیازی برای قعرنشینان جدول لیگ محسوب می شود باید دید سپاهان می تواند از سد نفتی بگذرد که با هومن افاضلی تاکنون شکست نخورده یا شاگردان افاضلی تیم سپاهان را یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر می کنند.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶
تراکتورسازی تبریز - گسترش فولاد تبریز - ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت ۱۴:۱۵
سعید رحیمی مقدم – رحیم شاهین – ایوب غلامزاده – ناصر جنگی – ناظر: خداداد افشاریان
صنعت نفت آبادان - پرسپولیس - ورزشگاه تختی آبادان- ساعت ۱۷
بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – بابک داوری – یاسر همرنگ – ناظر: محمدرضا فلاح

پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶
استقلال تهران- سپیدرود رشت- ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۶
حسن اکرمی – سعید علی نژادیان – حسن یوسفی – علی صفایی - حسین نجاتی
سایپا تهران - ذوب آهن اصفهان - ورزشگاه پاس قوامین- ساعت ۱۶
اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمدی – محمد عطایی – شاهو اصلانی – ناظر: محمدجواد تقی پور
جمعه ۲۰ بهمن ۹۶
پدیده خراسان - پارس جنوبی جم –- ورزشگاه ثامن مشهد - ساعت ۱۴:۳۰
موعود بنیادی فر – علی اکبر نوری – حسن انتظاری – علی بای – ناظر: علیرضا کهوری
استقلال خوزستان - فولاد خوزستان  - ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت ۱۵
روح الله شریفی – سعید قاسمی – فرزاد بهرامی – پیمان فرخی مهر – ناظر: محمدعلی فروغی
پیکان تهران - سیاه جامگان مشهد - ورزشگاه شهدا شهر قدس- ساعت ۱۵
سیدرضا مهدوی – امیررضا آشورماهانی – احد سلطانی – کوپال ناظمی – ناظر: سعید بطحایی
فولاد مبارکه سپاهان - نفت تهران –- ورزشگاه نقش جهان اصفهان - ساعت ۱۶
رضا کرمانشاهی – مهدی عالیقدر – حمیدرضا افشون – ابوالفضل گرجی – ناظر: عبود سنگاشکن

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده

سپاهان در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان است

سپاهان در ورزشگاه نقش جهان پذیرای استقلال خوزستان است.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان - استقلال خوزستان تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:10 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: حسن اکرمی کمک‌ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری | ناظر: سعید بطحایی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی

ترکیب استقلال خوزستان:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم