Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد-ايرنا- 10 طرح عمراني و خدماتي در ششمين روز از دهه مبارک فجر در مناطق روستايي بخش مرکزي شهرستان مياندوآب به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، طرح گازرساني به 16 روستاي بخش مرکزي با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان مياندوآب به بهره برداري رسيد.
رئيس اداره گاز مياندوآب در آيين افتتاح اين طرح که به صورت نمادين در روستاي حاجي حسن برگزار شد، گفت: اين شهرستان 195 روستا با 31 هزار خانوار دارد که با بهره برداري از اين طرح تعداد روستاهاي گازدار شهرستان به 80 روستا و به تعداد 22 هزار خانوار افزايش مي يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمان محتصنان با بيان اينکه اکنون 72 درصد روستاهاي شهرستان از نعمت گاز برخوردار است، افزود: در 80 روستا نيز عمليات گازرساني در حال اجراست که از 80 درصد پيشرفت برخوردار بوده و با بهره برداري از آنها 97 درصد روستاهاي شهرستان زير پوشش شبکه گازرساني قرار مي گيرد.
وي گفت: براي گازرساني به هر خانوار روستايي به طور متوسط 60 ميليون ريال هزينه مي شود ولي در روستاهاي بخش باروق به علت کوهستاني و سخت گذر بودن روستاها براي هر خانوار 150 ميليون ريال هزينه مي شود.
محتصنان بيان کرد: اکنون در 33 روستاي بخش باروق عمليات گازرساني اجرا مي شود و در 34 روستاي باقي مانده که روستاهاي کوچکي است، تلاش مي کنيم با تعبيه مخزن، مشکل گاز اين روستاها را با گاز سي ان جي رفع کنيم.
همزمان با دهه مبارک فجر امسال همچنين 43 واحد مسکن روستايي نوسازي شده در بخش مرکزي مياندوآب به صورت نمادين در روستاي للکلو با حضور مسئولان به بهره برداري رسيد.
براي ساخت اين واحدها 150 ميليون ريال تسهيلات بانکي اعطا شده است.
همچنين مرکز خدمات جامع سلامت روستايي در روستاي داش از توابع بخش مرکزي مياندوآب افتتاح شد.
مدير شبکه بهداشت و درمان مياندوآب در آئين افتتاح اين طرح گفت: اين طرح در زميني به مساحت 560 متر مربع و در مدت يک سال ساخته و تيرماه امسال به پايان رسيده است.
سهراب حيدري افزود: براي ساخت اين طرح هفت ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه شده که در مجموع براي ساخت و تجهيز اين طرح، 10 ميليارد ريال هزينه شده است.
وي اظهار کرد: در سه سال اخير 62 طرح عمراني شامل خانه بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت روستايي و شهري، کلينيک تخصصي و کلينيک تشخيص بيماران سرطاني، بخش آي سي يو بيمارستان عباسي و فاز دوم بيمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) ساخته شده است.
وي افزود: مياندوآب در سه سال اخير پس از شهرستان اروميه بيشترين تجهيز، نوسازي و ساخت و ساز در حوزه بهداشت داشته است.
پنج واحد مسکن مددجويي کميته امداد نيز در ششمين روز از دهه مبارک فجر در مياندوآب به بهره برداري رسيد که براي ساخت اين واحد ها 2 ميليارد ريال هزينه شده است.
به گزارش ايرنا، همزمان با دهه مبارک فجر امسال 68 طرح عمراني در شهرستان مياندوآب به بهره برداري مي رسد که در مجموع براي اجراي آنها 288 ميليارد ريال هزينه شده است و پنج طرح سرمايه گذاري با سرمايه 61 ميليارد ريال هزينه نيز در اين ايام به بهره برداري مي رسد که براي 69 نفر زمينه اشتغال فراهم مي شود و همچنين پنج طرح با 204 ميليارد ريال کلنگ زني مي شود.
شهرستان مياندوآب در جنوب آذربايجان غربي واقع است و بيش از 277 هزار نفر جمعيت دارد.
9871/2093
خبر: زين العابدين شيخي ** تنظيم: پيمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی(۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه)؛ آیین کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکونی مددجویی و بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در روستای دهدلی از توابع شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین با بیان اینکه برخی از عشایر توانسته‌اند اراده‌های آهنین خود را بر طبیعت سخت و سهمگین زاگرس چیره کنند، گفت: در طول تمام سال‌هایی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد و امروز جاده‌ها و راه‌های مهم ارتباطی در خدمت مردم است.
رییس سازمان بسیج مستضعفان افزود: با وجود تمام گام‌های عمرانی و توسعه‌ای برداشته شده برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که فاقد جاده اند و یا از داشتن جاده مناسب محروم هستند.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمتگزار، بسته‌ای از خدمات را با هدف رفع غبار محرومیت و خدمت رسانی به مردم این مناطق طراحی کرده که روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است.

سلیمانی یادآور شد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است.

رییس بسیج مستضعفین گفت: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ جاده‌ دسترسی به صورت خیلی ابتدایی با همت سپاه قمر بنی هاشم (ع) و بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری برای مردم روستای دهدلی احداث شده که با توجه به نیاز مردم باید قابلیت‌های این جاده افزایش یابد.

وی همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلواتی برای یکصد تا یکصد و ۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎های بسیج سازندگی عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضفعین از ادامه خدمت رسانی به مردم منطقه با کمک گروه جهادگران عاشورایی خبرداد.

گفتنی است؛ سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین کشور، سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی ازمسئولین در سفر جهادی به منطقه صعب العبور دهدلی حضور داشتند و از نزدیک مشکلات مردم را شنیده و برای رفع آنها تصمیم گیری کردند.

اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، لایروبی ۲ رشته قنات در منطقه عشایری دهدلی، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، همچنین آیین کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویان از برنامه های این سفر جهادی در منطقه صعب العبور عشایری بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901985

دیگر خبرها

  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی