Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال و بیست و پنجمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در تالار وحدت تهران برگزار شد

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رئیس جمهور در این مراسم از برگزیدگان داخلی و خارجی سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال و بیست و پنجمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جایزه کتاب سال، داوران در 72 گروه آثار تولیدشده طی سال 1395 را بررسی کرده‌اند. کتاب‌های تالیف و ترجمه گروه‌های کلیات، فلسفه اسلامی، فلسفه غرب، دین، علوم‌اجتماعی، زبان، علوم‌کاربردی، هنر، ادبیات و تاریخ ارزیابی شده‌اند.

در بخش جایزه جهانی کتاب سال این دوره نیز کتاب‌ها در حوزه‌های مطالعات اسلامی، تاریخ علم، فقه، حقوق، تاریخ، تمدن اسلامی، مطالعات علوم قرآنی، هنر، معماری، اقتصاد اسلامی، علم کلام، تصوف عرفان، تاریخ اسلام و تمدن اسلامی، مطالعات شیعی و اسلام معاصر ارزیابی شدند.

در سی و پنجمین دوره این جایزه در نهایت ۲۸ اثر تالیفی، ۱۳ اثر ترجمه ای و دو اثر تصحیحی انتخاب و به عنوان برگزیده و یا شایسته تقدیر تعیین شده اند.

سی‌وپنجمین دوره جایزه کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال با هدف حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقاء فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی برگزار شده است.

هم اکنون حسن روحانی در این مراسم در حال سخنرانی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد

تحلیلگر سابق سیا معتقد است امید غرب به رویگردانی جامعه جهانی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کاملاً بی اساس است.

به گزارش ایسنا، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا گفت: پوتین قوی‌تر می‌شود، پوتین محبوب‌تر می‌شود. محبوبیت پوتین از مجموع محبوبیت ماکرون، ترودو، بایدن و شولتس بیشتر است.

به نقل از پراودا، این کارشناس همچنین عنوان می‌کند که غرب این واقعیت را درک نکرده و کاملاً از واقعیت به دور است.

پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ایده‌های غربی در مورد نظم نوین جهانی را ریاکاری خوانده بود. به گفته وی، هدف آنها حفظ نظام نواستعماری است و ماهیت خود را در قالب نفاق، معیارها و مطالبات دوگانه نشان می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر