Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:52:17 GMT

افتتاح پروژه گازرسانی به روستای کوسج ماکو

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۴۶۸۷

افتتاح پروژه گازرسانی به روستای کوسج ماکو

پروژه گازرسانی به روستای کوسج با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی و رییس امور مهندسی و اجرا ( عضو هیئت مدیره )اداره گاز استان اذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، پروژه گازرسانی به روستای کوسج دیروز با حضور رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی و علی محمودی اذر رییس امور مهندسی و اجرا (عضو هیئت مدیره) اداره گاز استان اذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول نوری نسب رئیس اداره گاز شهرستان ماکو در خصوص پروژه گازرسانی روستای کوسج در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران  گفت :  این پروژه با همکاری مردم و اداره گاز در عرض یک سال در روستای کوسج به پایان رسیده است

وی افزود : دوازده و نیم کیلومتر شبکه گذاری و ۳۶۰ علمک برای این پروژه به کار رفته است و با بهره برداری از این پروژه ۲۷۵ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

نوری نسب با اشاره به طرح بهره مندی همگانی از نعمت گاز گفت: ۱۴ روستای محور دانالو ماراکومی هندور گازرسانی به صنایع سبک شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد ماکو کلنگ زنی ۸ محور روستای هاسون که بعد از عید پیمان‌سپاری خواهد شد که با این حساب فقط یک نوار مرزی از منطقه بورالان به سمت پلدشت با توجه به موقعیت سیاسی می‌ماند که در دست اقدام است

وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستای کوسج گفت : اولین علمک گاز به خانه خانواده دو شهید زده شده است.

در این برنامه رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی خطاب به رییس اداره گاز ماکو در خصوص گازرسانی به روستای کوسج گفت : تا عید امسال باید علمک گذاری این روستا تمام شود و تمامی اهالی این روستا بتوانند از نعمت گاز برخوردار شوند .  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا

پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» سریلانکا که ساخت آن توسط شرکت‌های ایرانی انجام شده است، صبح امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

نیروگاه زیرزمینی به ظرفیت ۱۲۰ مگاوات، تأمین آب مورد نیاز ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از جمله اهداف این پروژه بوده است.

حفاری تونل عمودی به طول ۶۱۸ متر، اجرای پوشش فلزی به وزن تقریبی ۱۰۰۰ تن، نصب و احداث نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین باعث شده این پروژه جزو پروژه‌های منحصربه‌فرد مهندسی محسوب شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند