Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ایام الله دهه فجر پایگاه سلامت دهان و دندان در بخش ماهور میلاتی مستقر شده و تا حدود یک ماه با ویزیت رایگان به بیماران و نیازمندان خدمات ارائه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسن چراغی معاون شبکه بهداشت و درمان ممسنی در گفتگو با نورآنلاین بیان داشت: دولت تدبیر و امید همواره توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت داشته و در یک سال گذشته خدمات مختلفی برای مردم ارائه کرده است در شهرستان ممسنی نیز حدود  ۲۲ پروژه در حال اجرا و نزدیک به بهره برداری است که به صورت همزمان ۳ پروژه خانه بهداشت گورسپید گوسنگان و بیدکرز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هرکدام از این طرحها حدود 74  میلیون تومان هزینه در برداشت است و اهالی مناطق عشایری و روستایی از این خانه بهداشت ها بهره مند خواهد شد.

  از دیگر اقدامات می‌توان به الحاقیات بیمارستان ولیعصر نور آباد اشاره کرد که جز یکی از پروژه های بزرگ بود و مورد استقبال وزیر بهداشت قرار گرفت اقای هاشمی معتقد بود اگر این کاری که در سه ماه صورت گرفت در کل کشور انجام می‌شد انقلاب بزرگی در حوزه سلامت رخ می‌داد

رحمت الله فرامرزی فرماندار ممسنی در افتتاح پروژه‌های خانه بهداشت ممسنی گفت: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم در جامعه است و دولت نیز برنامه های بسیار مهمی برای این دو مقوله در برنامه ی خود دارد


در نظام جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه امنیت بسیار خوبی برقرار است این درحالی میباشد که بسیاری از کشورهای همسایه با چالش های بسیار بزرگ امنیتی روبرو هستند و در این شرایط ایران در یک جزیره ثبات قرار دارد.

در حوزه سلامت نیزخدمات بسیار زیادی ارائه شده و علم پزشکی ایران در سطح  جهان زبان زد است انتظار می‌رود ارائه خدمات درمانی در تمامی سطوح جامعه رقم بخورد شبکه بهداشت و درمان باید در مناطق محروم مانند ماهور میلاتی تلاش بیشتری کند.

گفتنی است به مناسبت ایام الله دهه فجر پایگاه سلامت دهان و دندان در بخش ماهور میلاتی مستقر شده و تا حدود یک ماه با ویزیت رایگان به بیماران و نیازمندان خدمات ارائه می کند.

 مجمع خیرین دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در جهت کمک به مسائل بهداشتی و درمانی مناطق محروم این اکیپ را مستقر نموده است. با توجه به وسعت منطقه ۲هفته در سربند ماهورمیلاتی مرکز بهداشتی درمانی شهید خداکرم اسدی و ۲هفته در زیربند ماهورمیلاتی به ارائه خدمت دندانپزشکی رایگان خواهند پرداخت.

همچنین برای ارائه هرچه بهتر خدمات مقرر گردیده که تجهیزات و لوازم مورد نیاز از دانشگاه علوم پزشکی و کادر پزشکی نیز توسط شبکه بهداشت و درمان ممسنی تامین گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد

محسن میرزائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اجرای این پویش به مدت سه روز گفت: گروه هدف این پویش ملی، شامل کودکان زیر ۱۴ سال، زنان باردار و شیرده تا یک سال پس از زایمان هستند.

وی افزود: خدمات پویش ملی سلامت دهان و دندان در مراکز خدمات جامع سلامت و در دو سطح ارائه می‌شود. معاینه، آموزش بهداشت و وارنیش فلوراید به عنوان خدمات سطح یک در پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی ارائه می‌شود و خدمات سطح دو در مراکز خدمات جامع سلامت تجهیزشده، ارائه می‌شود که شامل ترمیم پالپوتومی (درمان دندان پوسیده و عفونی)، درمان پالپ زنده، جرم‌گیری، حذف دندان عفونی و فیشورسیلنت است.

معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: در این راستا و به منظور خدمت رسانی به گروه هدف بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی سطح یک و دو به گروه هدف دارای دفترچه بیمه روستایی ساکن در مناطق روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر رایگان است.

وی ادامه داد: خدمات برای این گروه در مراکز شهری توسط وزارت بهداشت تعدیل شده و خدمت ترمیم دندان شش و فیشور سیلنت دندان ۶و۷ تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

میرزائی با اشاره به اینکه پوسیدگی دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری عفونی در دنیا شناخته می‌شود، افزود: بدون سلامت دهان و دندان سلامت بدن تامین نمی‌شود

گفتنی است در استان یزد ۷۶ واحد دندانپزشکی ثابت در مراکز خدمات جامع سلامت استان دایر می‌باشد. همچنین در کنار این واحدها، دو موبایل کلینیک سیار هم با کمک‌های دولتی و خیرین آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌