Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: کم‌کاری مسئولان باعث گستاخی بیش‌ از حد دشمنان و معاندان شده است و باید در هر زمینه‌ای برکات انقلاب اسلامی را روشنگری کرد تا تیر دشمن به هدف نخورد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وظیفه قشر دانشگاهی به‌خصوص اساتید و کارمندان روشنگری نسبت به مسائل انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایمانی‌مقدم ادامه داد: اگر شاهدیم که بازار شبهات و شایعات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داغ است و دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند، این وظیفه قشر دانشگاهی است که به این شبهات پاسخ دهد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی تأکید کرد: کم‌کاری مسئولان باعث گستاخی بیش‌ از حد دشمنان و معاندان شده است؛ باید در هر زمینه‌ای دستاورد‌ها و برکات انقلاب اسلامی را روشنگری کرد تا تیر دشمن به هدف نخورد.

وی تطهیر رژیم پهلوی در شبکه‌های اجتماعی را اقدامی با برنامه از سوی ضدانقلاب دانست و افزود: رژیم پهلوی چه خدمتی به مردم داشته است که این‌گونه آن را در بوق و کرنا می‌کنند؟ با کدام سند می‌گویند که رضاخان به ایران خدمت کرده است؟ رژیم پهلوی جز خیانت به مردم ایران و خدمت به آمریکا، انگلیس و سایر کشور‌های منتفع، هیچ کاری از پیش نبرده است.   ایمانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: مردم مراقب دسیسه‌ها، شبهات و شایعات در شبکه‌های مجازی باشند، چراکه دشمن از هر دسیسه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب، نظام و رهبری استفاده می‌کند. به عنوان مثال کلیپی را که برای ۴۰ سال پیش و در روستا‌های دورافتاده بوده است، تقطیع کرده و به اوضاع امروز و حکومت جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند؛ بنابراین هوشیاری کامل و بصیرت لازمه امر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری