Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور اقدامات صورت گرفته در عرصه خوابگاه های دانشجویی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: باید این موضوع از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، دکترسیدرحمت الله اکرمی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بنده سال‌های متمادی و در دولت های مختلف عضو هیئت امنای صندوق بوده ام اما باید عرض کنم تغییرات و تحولات این سه سال اخیر بی‌سابقه است و انصافاً بر اساس گزارش‌ها و اتفاقاتی که درمجموعه این صندوق در حوزه رفاه دانشجویی افتاده است کارهای بسیار ارزنده‌ای انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: علیرغم محدودیت‌های بودجه‌ای کشور در سال‌های اخیر، زحمات زیادی در عرصه خدمات رفاهی و دانشجویی در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم کشیده شده است.

عضو هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان به ضرورت توجه دولت و صندوق رفاه به خوابگاه های دانشجویی اشاره کرد و تصریح کرد: علیرغم اقدامات خوبی که صندوق طی دو سال گذشته در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی انجام داده است با این وجود باید اقدامات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،دکتراکرمی ادامه داد: اگر موضوع خوابگاه های دانشجویی را از لحاظ سیاسی و اجتماعی مورد بررسی قرار بدهیم این موضوع بسیار ارزشمند است که البته از سوی دولت و صندوق رفاه مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در چهارمین همایش معلمان مدارس موسسه راه ایمان که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی دست انسان از دین کوتاه می‌شود می‌بینیم که به کجا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص نقش معلم در زندگی انسان گفت: به تعبیر حضرت آقا، معلم تنها علم منتقل نمی‌کند بلکه هویت‌ساز است. ایشان فرمود معلمان باید تلاش کنند هویت دانش‌آموزان را به مرحله خوبی برسانند.

وی بیان کرد: شاید در خانواده‌ای دین و حجاب ضعیف باشد اما وقتی دانش‌آموز در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد معلم می‌تواند تحول بنیادین ایجاد و هویت یک نسل را متحول کند.

موسوی‌ عنوان کرد: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

وی افزود: به سهم خود تلاش می‌کنم از طریق رایزنی با وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای به معلمان شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش