Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در دی ماه سال جاری 14 شرکت هوایی در مجموع 6هزار و 110 پرواز از طریق فرودگاه مهرآباد در مسیرهای داخلی انجام دادند که بیش از 46 درصد آن با تاخیر همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از 6 هزار 110 پرواز در فرودگاه مهرآباد در دی ماه سال جاری، 2 هزار و 804 پرواز با تاخیر و 3 هزار و 306 پرواز به موقع انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی آمارهای مربوط به تاخیر پروازهای 14 شرکت هوایی از مهرآباد تهران نشان می دهد در این ماه 61 درصد پروازهای شرکت هواپیمایی آتا، 58 درصد پروازهای شرکت هوایی ایران ایر و 57 درصد هواپیمایی کارون با تاخیر انجام شده است.
بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری در دی ماه سال جاری شرکت هواپیمایی ایران ایرتور 290 پرواز از مهرآباد انجام داد که تعداد 210 پرواز آن به موقع و حدود 28 درصد آن با تاخیر انجام شده است.
در این ماه شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با انجام 72 درصد پروازهای به موقع نخستین شرکتی هوایی است که کمترین تاخیر را ثبت کرده است.
در دی ماه امسال شرکت هواپیمایی آسمان با 1023 مورد بیشترین پرواز را در مسیرهای داخلی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام داد که 548 پرواز آن به موقع و 475 پرواز با تاخیر صورت گرفته است.
همچنین در این ماه تعداد پروازهای هوایی شرکت هواپیمای ماهان از فرودگاه مهرآباد 730 مورد بود که 475 پرواز آن به موقع و 255 پرواز آن با تاخیر از مهرآباد انجام شده است.
در مدت یاد شده شرکت هوایی آتا ایر موفق شد 583 پرواز را از مهرآباد انجام دهد که 226 مورد آن به موقع و 357 مورد آن با تاخیر بوده و شرکت هوایی ایران ایر نیز در این ماه 731 پرواز انجام داد که 307 پرواز آن به موقع و 424 مورد آن با تاخیر همراه بوده است.
بر اساس این گزارش، در دی ماه امسال شرکت هوایی زاگرس ایر در مجموع 566 پرواز را از طریق مهرآباد انجام داد که 296 مورد آن به موقع و 270 مورد آن با تاخیر بوده ضمن اینکه شرکت هوایی کاسپین در این ماه 456 پرواز از مهرآباد داشته که 235 مورد آن به موقع و 221 پرواز آن با تاخیر انجام شده است.
شرکت هوایی کیش ایر در این ماه در مجموع 442 پرواز از مهرآباد انجام داد که 294 مورد آن به موقع و 148 مورد آن با تاخیر بوده است و در این ماه شرکت هوایی قشم ایر نیز در مجموع 386 پرواز از طریق مهرآباد انجام داد که 188 مورد آن به موقع و 198 پرواز آن با تاخیر به مقاصد خود پرواز کردند.
هواپیمایی تابان نیز در این ماه 349 پرواز از مهرآباد انجام داد که 207 مورد آن به موقع و 142 پرواز آن با تاخیر بوده و شرکت هوایی ایران ایرتور در این ماه 290 پرواز انجام داد که 210 مورد آن به موقع و 80 پرواز آن با تاخیر بوده است.
در دی ماه امسال شرکت هوایی معراج از مهرآباد 61 پرواز انجام داد که 42 مورد آن به موقع و 19 پرواز آن مهرآباد را با تاخیر ترک کرده است.
در این ماه شرکت جدید هوایی سپهران، در مجموع 185 پرواز از مهرآباد انجام داد که 123مورد آن به موقع و 62 پرواز آن با تاخیر انجام شده است و از مجموع 108 پرواز شرکت هوایی ساها، 69 پرواز به موقع و 39 پرواز با تاخیر انجام شد.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**1108**2025
خبرنگار: ایرج منصوری*انتشار دهنده: لیلا جودی
ا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم

تین نیوز

مدیرعامل شرکت البرز نیرو از آماده به کاری تمامی لوکوموتیوهای باری این شرکت از ابتدای شروع سال نو خبر داد و تصریح کرد: تنها مشکل ما نقدینگی است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، با مساعدت مدیرعامل راه آهن این مشکل برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، قاسم عبدالهی مدیرعامل شرکت البرز نیرو با ابراز رضایت از وضعیت آماده به کاری لوکوموتیوهای باری از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: با توجه به پرداخت های ۶ ماهه دوم راه آهن در سال گذشته، خوشبختانه امسال در حوزه باری، شروع خوبی را داشته ایم.

عبدالهی عنوان کرد: امیدواریم که امسال نیز همچون سال گذشته، با توجه به نظر مساعد مدیرعامل راه آهن، شاهد پرداخت های به موقع به مالکان لوکوموتیو باشیم تا مالکان لوکوموتیو نیز بتوانند علاوه بر پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری، همچنین بتوانند با سرمایه گذاری مناسب تعداد لکوموتیوهای خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات مالکان لوکوموتیو مربوط به نقدینگی است، تاکید کرد: با توجه به تحریم ها و افزایش نرخ های ارز، متاسفانه ما در تامین نقدینگی خرید قطعات با مشکل رو به رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع قیمت قطعات، متناسب با نرخ ارز افزایش پیدا نمی کنند، بلکه به صورت تصاعدی بالا می روند. به طور مثال، اگر نرخ ارز ۱۰ درصد افزایش پیدا کند، قیمت قطعات بیش از ۲۰ درصد افزایش خواهند یافت.

عبدالهی با اشاره به اینکه شرکت البرز نیرو داری ۵۴ دستگاه لوکوموتیو باری است، تاکید کرد: تعمیرات و نگهداری لکوموتیوهای این شرکت، از سوی شرکت کاوان دیزل موتور که متعلق به شرکت البرز نیرو است انجام می شود و به همین دلیل، مشکلی از نظر تعمیر و نگهداری وجود ندارد و تنها مشکل ما نقدینگی است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، با مساعدت مدیرعامل این مشکل برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی