Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پخش برنامه شب گذشته سينما هفت با حضور کارگردان فيلم لاتاري با واکنش هاي تندي از سوي عوامل اين فيلم روبه‌رو شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پي پخش برنامه شب گذشته «سينما هفت» که به بررسي فيلم سينماي لاتاري پرداخت، رضا رشيد پور مجري اين برنامه در حين گفتگو با محمد حسين مهدويان کارگردان فيلم سينمايي لاتاري در بين صحبت‌هايش چند بار موضوع و داستان فيلم را بازگو کرد و باعث شد صداي عوامل اين فيلم از جمله هادي حجازي فر بازيگر و سيد محمود رضوي تهيه کننده اين فيلم درباييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادي حجازي فر با پستي انتقادي از مهدويان گلايه کرد که چرا در مقابل رفتار غيرحرفه‌اي رشيد‌پور در هفت سکوت کرد. او در اينستاگرامش نوشت:
"از محمد حسين مهدويان به شدت ناراحتم که چرا با پشت دست نزد توي دهن مجريِ پَرت و بي اطلاعِ صبحگاهي برنامه، آن هم زماني که داشت داستانِ کامل و ريزِ فيلمِ اکران نشده را لايِ خواهش هايِ حسين، تعريف مي کرد".
پس از اين انتقاد، محمد حسين مهدويان با انتشار کامنتي در زير پست حجازي فر پاسخ او را داد.
مهدويان نوشت: "من معذرت مي خواهم . بايد مي زدم واقعا. زيادي خويشتن‌داري کردم."

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه «به افق فلسطین» روی خط ۱۶۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  عوامل برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان ۱۶۲ رسانه ملی، به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • عوامل برنامه «به افق فلسطین» روی خط ۱۶۲
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری/۲ سال پیش گفته شد توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی شود
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت