Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@19:15:31 GMT

پارلمان کشورهای اسلامی قاطعانه از قدس حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۵۲۹۴

پارلمان کشورهای اسلامی قاطعانه از قدس حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خانه ملت، "حسین امیرعبداللهیان" دستیار ویژه رئیس شورای اسلامی در امور بین الملل روز سه شنبه با «ناصر ابو شریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نقش گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، بر ادامه تلاش ها در ایستادگی و مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرعبداللهیان افزود: آمریکا با شمشیر ناکارآمد تحریم در مرحله جدید مقام های روسیه، حزب الله و حماس را هدف قرار داده است که در عمل موجب تقویت اراده کشورها و گروه های هدف خواهد بود.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر با اشاره به اوضاع کنونی فلسطین، گفت: شرایط انسانی در غزه بسیار نگران کننده است؛ بیمارستان ها به دلیل محاصره انسانی غزه فاقد امکانات ضروری درمانی هستند.

وی ضمن قدردانی از حمایت های موثر جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و قدس، افزود: مقاومت و مردم فلسطین با اراده قوی خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه‌ای گسترش اینگونه فعالیت‌ها را به هدف متوقف کردن نسل‌کشی جمعی در غزه خواستار شد. 
  این بیانیه اقدام نیروهای پلیس آمریکا و آلمان در سرکوب اساتید و دانشجویان را محکوم کرد و گفت: گویا ما دربرابر دولت‌هایی استبدادی قرار گرفته‌ایم. 
  اتحادیه جهانی علمای مسلمان همچنین با محکوم کردن ادامه نسل کشی اهالی غزه، توقف این جنگ خونبار را خواستار شد و بر ضرورت دفاع از ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری در مقابل ارتش رژیم اشغالگر تأکیدکرد. 
  این بیانیه در پایان این سئوالات را مطرح کرد: سازمان‌های بین‌الملی یا کشورها چگونه می‌توانند از طرف‌های ذیربط بخواهند به قوانین جنگی پایبند بوده و یا به قوانین انسانی بین‌المللی احترام بگذارند، درحالیکه جنایتکاران همچنان از مجازات می‌گریزند؟ چگونه می‌توان این مسئله را درک کرد که کل دنیا در مقابل جلوگیری دشمن صهیونیستی از عبور هزاران کامیون حامل کمک‌های بشر دوستانه از گذرگاه رفح، تسلیم شده است؟ چرا جامعه جهانی در مواجهه با رژیم اشغالگر صهیونیستی و همدستانش در غزه شکست خورد و اجازه داد اوضاع انسانی این منطقه بدتر شده و جنایات علیه اهالی این منطقه تکرار شود؟ 
  دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا از 18 آوریل فعالیت‌هایی اعتراض آمیز را در محوطه این دانشگاه آغاز کرده و به ادامه سرمایه‌گذای‌های این دانشگاه در شرکت‌های حامی رژیم اشغالگر و نسل‌کشی در غزه اعتراض کردند. در جریان این اعتراضات 108 نفر از دانشجویان به دست نیروهای امنیتی و پلیس بازداشت شدند. 
با کشیده شدن تظاهرات دانشجویان در حمایت از فلسطین به دیگر دانشگاه‌های مهم و شناخته‌شده آمریکا، مسئولان دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها برای متوقف کردن دانشجویان از نیروهای پلیس کمک خواستند، که بر اساس گزارش واشنگتن پست، در نتیجه آن طی 10 روز اخیر بیش از 900 دانشجو و استاد بازداشت شده‌اند. از زمان شروع حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه، فعالیت‌های اعتراض‌آمیزی در حمایت از فلسطین در بسیاری از کشورهای غربی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی