Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از محکومیت افزون بر 238 میلیون ریالی عامل قاچاق گوشی تلفن همراه در این مرجع خبر داد.

رضا قشلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نظارت های مشترک انجام یافته از واحدهای عرضه گوشی تلفن همراه، تعداد 121 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق، کشف و ضبط و پرونده مربوطه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف نگهداری و عرضه کالای قاچاق، حکم به ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ 238 میلیون و 881 هزارو 286 ریال جزای نقدی صادر شد.

** تعطیلی یک واحد عرضه مرغ بریان در رشت
قشلاقی همچنین از تعطیلی یک واحد عرضه مرغ بریان و پاچینی با حکم تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و گفت: در بازرسی های مشترک نماینده این اداره کل و بازرسان اتاق اصناف و بهداشت محیط رشت، شرایط محیطی و نواقص بهداشتی واحد یادشده بحرانی تشخیص داده شد.
وی ادامه داد: با رسیدگی به این پرونده در یکی از شعبه های تعزیرات استان، حکم به تعطیلی این واحد صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با تاکید بر لزوم رعایت مقررات بهداشت از سوی عرضه کنندگان و پزندگان مواد غذایی، از شهروندان نیز خواست موارد تخلفات واحدهای صنفی را به شماره 135 یا شماره 33365548 اعلام کنند تا اقدامات قانونی صورت گیرد.
خبرنگار:مریم سلیمانی**انتشاردهنده:کبیری
7296/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • همراه پرخرج
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج